Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان، با بیان اینکه به هیچ وجه بین این دو تیم پرسپولیس و استقلال تبعیضی قائل نشده‌ام و از هر دو تیم حمایت می‌کنم از پیگیری رفع مشکل کالدرون و اتفاقاتی که در مورد بسته بودن پنجره‌ نقل و انتقال تیم وجود دارد، خبر داد. به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی، در مورد اظهارنظر برخی مبنی براینکه وزیر ورزش و جوانان بین تیم‌های پرطرفدار پایتخت، پرسپولیس و استقلال تبعیض قائل می‌شود، گفت: بنده به هیچ وجه بین این دو تیم تبعیضی قائل نشده‌ام و از هر دو تیم حمایت می‌کنم و برای آنها به طور مساوی وقت می‌گذارم و در خدمتشان نیز هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مردم از نحوه حمایت ما از این دو تیم اطلاع ندارند چرا که ما هر روز در رابطه با این اقدامات اطلاع‌رسانی نمی‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: بنده با هیات مدیره هر دو تیم در ارتباط هستم و آنها نیز کارشان را همچون ساعت انجام می‌دهند ضمن اینکه می‌توانید از هر دو عزیز هم سرپرست تیم پرسپولیس و هم مدیرعامل تیم استقلال بپرسید که آیا هر زمان که به حمایت وزارت ورزش و جوانان نیاز داشتند و برنامه‌ای مدنظرشان بود که باید در خدمتشان باشیم، این اتفاق افتاده است یا خیر.

وی یادآور شد: ما به وظیفه خود نسبت به آنچه در مورد حمایت از تیم‌های پرسپولیس و استقلال برعهده داریم، عمل کرده‌ایم، اما نمی‌توانیم در امور اجرایی آنها دخالت کنیم و به خود این اجازه را نمی‌دهیم، ولی از هر دو تیم حمایت کرده و کمکشان می‌کنیم و این وظیفه ما است و منتی هم نداریم.

سجادی اظهار کرد: هم‌اکنون رفع مشکل کالدرون و اتفاقاتی که در مورد بسته بودن پنجره‌ نقل و انتقال تیم وجود دارد، همه را حمایت می‌کنیم اما یکسری اقدامات نیاز به اطلاع‌رسانی ندارد و خودشان می‌دانند که ما داریم کارهایشان را انجام می‌دهیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد: هواداران پرسپولیس و استقلال اصلا نگران نباشند چرا که ما به طور یکسان به وظایفمان برای هر دو تیم عمل می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حمید سجادی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس

 مهلت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای بارگذاری مدارک منتسب به دریافت مجوز حرفه‌ای به پایان رسیده است.

به گزارش مشرق، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد