Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gsmarena، شیائومی ۱۲ گوشی هوشمند پرچمدار جدید تولیدکننده چینی است که جانشین سری گوشی‌های پرچمدار شیائومی Mi ۱۱ خواهد شد. از گوشی شیائومی ۱۲ به طور مداوم شایعات اطلاعات زیادی منتشر شده که هیاهوی زیادی ایجاد کرده و باعث افزایش توجه طرفداران به این گوشی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حساب Digital Chat Station نیز به تازگی اطلاعات جدیدی از این گوشی را فاش کرده است. طبق گفته‌ها شیائومی کلمه Mi را از عنوان محصول جدید خود حذف کرده و آن را شیائومی ۱۲ می‌نامند.

پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ در اجلاس فناوری اسنپدراگون سال ۲۰۲۰ رونمایی شد و جانشین آن نیز در رویداد امسال که از ۳۰ نوامبر آغاز شده، معرفی خواهد شد. سال گذشته شیائومی از اولین گوشی‌های هوشمندی بوده که از این تراشه استفاده کرد و به نظر می‌رسد اتفاقی مشابه نیز برای تراشه جدید و گوشی شیائومی ۱۲ رقم بخورد.

انتظار می‌رود شیائومی ۱۲ اولین گوشی باشد که از اسنپدراگون ۸۹۸ استفاده می‌کند و تا قبل از پایان سال عرضه شود. طبق اطلاعات منتشر شده شیائومی ۱۲ از سیستم شارژ سریع ۱۰۰ واتی و دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و لنز اولترا واید بهره می‌برد.

تلفن از یک باتری قدرتمند و البته بزرگ استفاده می‌کند که هنوز ظرفیت آن اعلام نشده، اما این باتری باعث افزایش اندازه گوشی نخواهد شد. نسبت بدنه به صفحه نمایش شیائومی ۱۲ بسیار بالا خواهد بود و محل کوچکتری برای دوربین سلفی بر روی صفحه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

استقبال عجیب چینی‌ها از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند شیائومی شیائومی 12 شیائومی ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد

چری Tiggo۹ به عنوان محصول سنگین وزن و جدید چری در سال ۲۰۲۴، برای اولین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این خودرو یک شاسی بلند تجملاتی به‌حساب می‌آید و به‌عنوان عضو رده‌بالای خانواده تیگو، از نظر اندازه بزرگ، از نظر عملکرد قوی‌ و از منظر ظاهری لوکس‌ است و جلوپنجره الماسی و رینگ‌های بزرگ دارد.

چراغ‌های عقب Tiggo9 از نوع متصل هستند. فضای داخلی خودرو با مقدار زیادی چرم و مواد بافت چوبی پیچیده شده که با صفحه نمایش مرکزی بزرگ هماهنگ شده‌اند.



این خودرو مجهز به نسل جدید پیشرانه سوپر هیبریدی Q-POWER چری است که در کنار قدرت زیاد، از مصرف سوخت پایین و شارژ سریع برخوردار است.
مصرف سوخت تیگو 9 تنها 5.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است و برد جامع آن به بیش از 1400 کیلومتر می‌رسد

باتری این خودرو نیز می‌تواند در 20 دقیقه از 30 تا 80 درصد شارژ شود و این اولین بار است که حداکثر توان 6.6 کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای داده که استفاده از خودرو در فضای باز را بسیار راحت می‌کند. 

  تیگو 9 مجهز به رانندگی خودکار سطح L2.5، با 19 عملکرد ADAS مانند APA، LKA و DOW است و استانداردهای ایمنی پنج ستاره جهانی مانند C-NCAP ،ANCAP و EUCAP را پاس می‌کند و موفق به کسب استاندارد ایمنی پنج ستاره شده است زیرا بیش از 85 درصد آن را به‌ کمک فولاد با مقاومت بالا ساخته‌اند.

دیگر خبرها

  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟
  • صفر تا ۱۰۰ پابندهای الکترونیکی
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟