Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان می‌گوید هیچ‌گاه تیم‌های ازبکستان مقابل ایران شکست نخورده بودند. بنابراین باخت در جام باشگاه‌ها برای تیم این کشور خیلی سنگین بود. به گزارش ایسنا، تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا در اولین دیدار خود با نتیجه دو بر یک بنیادکار ازبکستان را شکست داد و  چهارشنبه، ۱۹ آبان در دومین دیدار گوکولام هند به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچگاه مقابل ازبکستان برنده نشده بودیم

مریم جهان‌نجاتی، سرمربی سیرجان در مورد پیروزی مقابل ازبکستان به ایسنا گفت: از قبل می‌دانستیم بنیادکار قوی‌ترین حریف ما است. با هیچ کدام از تیم‌های ملی‌مان در رده‌های مختلف در ۱۵ سال اخیر نتوانسته بودیم مقابل ازبکستان برنده شویم که این سطح بالای فوتبال ازبکستان و تفاوت آن با فوتبال ما را نشان می‌دهد. بنابراین از قبل پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی است و در تمرینات خیلی از برنامه‌هایمان رویارویی با تیم ازبکستان بود.

او افزود: ۱۰ سال سابقه مربیگری ملی دارم، در این مدت حداقل ۵، ۶ بار با رده‌های مختلف ملی ازبکستان بازی کرده بودم و شناخت خوبی از سبک بازی‌شان داشتم، البته فیلم بازی‌هایشان را هم دیده و آنالیز خوبی انجام داده بودیم. می‌دانستم  که می‌توان به این تیم از پشت دفاع‌های کناری‌شان آسیب زد.

جهان نجاتی در ادامه بیان کرد: در تجربه تیم‌های ملی همیشه مقابل ازبکستان ترسیده بودیم و با یک فوروارد یا نهایتا دو فوروارد شرکت می‌کردیم اما از آنجایی که سیستم تیمی من چهار، سه، سه است با سه فوروارد و سه هافبکی که کمربند میانی زمین را پوشش می‌دادند، حضور پیدا کردیم، خوشبختانه دو گل هم در جریان بازی زدیم، در حالی که تک گل ازبکستان از روی نقطه پنالتی بود. موقعیت‌های متعدد دیگری هم داشتیم و ازبکستانی‌ها هم فوتبال خوبی ارائه دادند.

دلهره داشتم هماهنگ نباشیم

او به تعداد کم بازی‌های تدارکاتی تیم خود قبل از حضور در جام باشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی کرده بودیم که در هفته‌های آخر تمرینات، سه بازی تدارکاتی انجام دهیم که دو بازی انجام شد، اما متاسفانه دیدار تدارکاتی مهمی که با تیم ملی بزرگسالان داشتیم، کنسل شد و این دلهره برایم به وجود آمد که به دلیل نداشتن بازی تدارکاتی، عدم هماهنگی ما را در بازی اول اذیت کند چون آخرین بازی‌مان هم به اسفند ۹۹ در لیگ مربوط می‌شد اما خوشبختانه بازیکنان با اعتماد به نفسی که پیدا کرده بودند، بسیار محکم بازی کردند و پیروز میدان شدیم.

جهان‌نجاتی در مورد تعدادی بالای برخوردها و خطاها در نیمه دوم دیدار با ازبکستان گفت: ازبکستان در هیچ مسابقه‌ای از ما عقب نبود که به آب و آتش بزند. بنابراین باخت مقابل ایران برایشان سنگین بود، در نیمه دوم فشار مضاعفی آوردند و یکپارچه حمله شدند. ما هم  از قبل این را پیش‌بینی کرده بودیم و بین دو نیمه از بازیکنان خواستیم تا فضاها را ببندند و ازبکستان را یک به یک بگیرند. در نتیجه برخوردها یک به یک اتفاق افتاد. خوشبختانه برنامه‌مان در نیمه دوم را به خوبی اجرا کردیم.

او در مورد مصدومیت فاطمه مخدومی و شرایط او برای بازی با هند گفت: متاسفانه فاطمه در نیمه دوم آسیب دید و کارشناس داوری هم گفت بازیکن ازبک باید اخراج می‌شد. خانم دکتر معنوی که همراه ما اعزام شده، تمام تلاش خود را می‌کند تا این بازیکن به مسابقه بعدی برسد.

بازی با هند سخت است

سرمربی شهرداری سیرجان دیدار مقابل هند را سخت ارزیابی کرد و افزود: بر اساس رنکینگ ازبکستان سخت ترین رقیب ما بود اما هندوستان در سال‌های اخیر به فوتبال زنان توجه ویژه ای  داشته، میزبانی جام ملت‌ها را گرفته و به فکر توسعه فوتبال است، حتی تیم گوکولام چند لژیونر دارد. بعد از مشاهده بازی گوکولام با اردن، هند را تیم ساختاریافته‌تری دیدم. با اینکه اردن بازی را دو بر یک برد اما از روی ضربه ایستگاهی و پنالتی به گل رسید و خیلی از دقایق مسابقه، توپ و میدان در دست هندوستان بود. شاید ازبکستان را رقیب سختی ارزیابی کنم اما مسابقه هند را بازی سختی می‌بینم چون این بازی برای هندوستان حکم مرگ را دارد و باید حتما نتیجه بگیرد تا در ادامه تورنمنت باقی بماند.

او در ادامه افزود:  بازی با هند بسیار سخت خواهد بود به همین دلیل خیلی تلاش کردیم تا بازیکنانمان را از شادی غیرقابل وصفی که بعد از برد ازبکستان داشتند، خارج کنیم و تمام تمرکزمان را روی بازی بعدی بگذاریم. فیلم مسابقه هند با اردن را دیده و آنالیز کرده‌ایم و امروز هم فرصت داریم که در مورد بازیکنان هند با بازیکنانمان صحبت کنیم. امیدوارم دعای خیر مردم همراهمان باشد تا سربلند از این میدان بیرون بیایم.

انتهای پیام 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال زنان تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان جام باشگاه های فوتبال زنان آسیا فوتبال زنان مریم جهان نجاتی مقابل ازبکستان نیمه دوم جهان نجاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ازبکستان: ایران یکی از بهترینهای جهان

به گزارش ورزش سه، خوزه اوناسیو لوپز سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا حاضر شد و در ابتدا گفت: ما می‌دانیم مقابل چه تیم بزرگ و با کیفیتی می‌خواهیم بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است، آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی ازبکستان در ادامه تاکید کرد: متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

دیگر خبرها

  • سرمربی ازبکستان: ایران یکی از بهترینهای جهان
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش