Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:56:12 GMT

اعتراف رامبد جوان در آستانه پخش «خندوانه» جدید

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۷۷۵۶

اعتراف رامبد جوان در آستانه پخش «خندوانه» جدید

به گزارش خبرگزاری مهر، خبری که این روزها برای مخاطبین «خندوانه» جذابیت دارد، شروع فصل تازه از ۱۷ آبان و در چهار شب متوالی، (دوشنبه تا پنجشنبه) از ساعت ۲۳ در شبکه نسیم بود که شب گذشته اعلام شد که شروع برنامه از امشب (سه‌شنبه ۱۸ آبان) می‌باشد. ایسنا با رامبد جوان گفتگویی داشته که جوان از کمبودهای فصل قبلی صحبت کرده است:

رامبد جوان درباره نگاهی که خودش و تیم برنامه ساز به «خندوانه» دارند، گفت: ما در فصل جدید خودمان را متوسل کردیم به بحث‌های علمی که باعث ساخت و ساز «خندوانه» شد؛ یعنی چیزهایی که ثابت می‌کنند «خندوانه» از نان شب واجب تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای برخی شاید «خندوانه» دم دستی شده باشد، ولی برای ما همچنان فضای دلچسبی است.

جوان گفت: در فصل جدید می‌خواهیم ارجاعی بدهیم به اینکه چرا «خندوانه» را ساختیم. معیاری جهانی درباره استرس وجود دارد. استرس باعث همه بیماری‌های ممکنی می‌شود که در بدن می‌تواند رشد و منجر به اتفاقات ناگوار شود. چیزی که می‌تواند استرس را در آدم‌ها کم کند، سرگرمی و شاد بودن است و ما متأسفانه به این قضیه موضع داریم. فکر می‌کنیم اگر آدم‌های شاد و حتی آدم‌های الکی شاد و اهل معاشرتی باشیم، آدم کم ارزشی به حساب می آییم؛ بنابراین سعی می‌کنیم آدم‌های جدی باشیم. اما در روانشناسی مدرن معیارها متفاوت است.

او ادامه داد: آنچه برای من جالب است اینکه در دنیا هر نوع استرسی یک عددی دارد. این خیلی بانمک است که در جهان استانداردی وجود دارد که می‌گوید اگر ۱۶۰ واحد استرس به شما وارد شود، باید در خانه استراحت کنید و ریکاوری شوید. این در حالی است که تحقیقی وجود دارد مبنی بر اینکه متأسفانه آدم‌ها در تهران روز را تا ۱۰ صبح با ۱۸۰ واحد استرس شروع می‌کنند. حال ماجرا اینجاست که چه چیزی می‌تواند استرس را کم کند. پاسخ این است، فقط و فقط خندیدن و شاد بودن. هرچه خندان‌تر و شادتر باشیم و این شادی را به دیگران منتشر کنیم، رسالت انسانی خود را بهتر برگزار کرده‌ایم. با چنین نگاهی ما «خندوانه» را با انگیزه بالا و انرژی ۱۰۰ می‌سازیم و سعی می‌کنیم به مردم حال خوب بدهیم و یادآوری کنیم خانم‌ها و آقایان لطفاً شاد باشید!

او در پاسخ به اینکه تاکنون چند قسمت از «خندوانه» روی آنتن رفته است؟ یادآور شد که فکر می‌کنم حدود ۸۰۰ قسمت از این برنامه پخش شده است.

رامبد جوان اذعان کرد: اعتراف می‌کنم در فصلی که گذشت (فصل هفتم) انگیزه و انرژی ام کم بود. من هم به اندازه همه آدم‌ها استرس، نگرانی و دلواپسی کرونا را داشتم. هر لحظه فکر می‌کردم من که ماسک ندارم، برخی دیگر هم در برنامه ماسک ندارند و از طرفی برخی از آدم‌ها را دور هم جمع کرده‌ایم، هر لحظه ممکن است اتفاقی بیفتد و خدایی ناکرده باعث انتشار این بیماری شویم. خب این مساله خیلی استرس زا بود. از طرفی حال مردم هم بد بود، مسائل اقتصادی هم به روزگار آدم‌ها فشار می‌آورد و کرونا هم مزید بر علت شده بود. در نتیجه من هم تحت تأثیر این فضا، انرژی لازم را نداشتم.

مجری «خندوانه» در عین حال گفت: فصل جدید برنامه را که از دوشنبه این هفته آغاز می‌شود و هنوز ضبط آن را آغاز نکردیم، با تمام قوا و انرژی بالا و ۱۰۰ می‌خواهیم شروع کنیم. و انقدر آیتم‌ها و مواضع جذاب و انسانی و دوست داشتنی خواهیم داشت که می‌تواند لحظه به لحظه و جز به جز به مردم منتقل شود و حالشان را خوب کند.

رامبد جوان در پایان با طرح مطالبه‌ای درباره تنظیم برنامه «خندوانه» برای ناشنوایان و کم شنوایان کشور مواجه شد که قول داد، تمام تلاش خود را خواهد کرد تا یکی از تکرارهای این برنامه در روز، برای این قشر از جامعه زبانگردانی شود.

کد خبر 5345268

منبع: مهر

کلیدواژه: خندوانه رامبد جوان برنامه تلویزیونی شبکه نسیم صفحه اول روزنامه ها دکه روزنامه پادکست مطبوعات ایران حفاظت از محیط زیست زمین سیدابراهیم رئیسی ایران زباله ترک سیگار صفحه اول روزنامه های ورزشی شهرداری تهران صفحه اول روزنامه های اقتصادی مه لقا ملاح رامبد جوان آدم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید

دوازدهم اردیبهشت ماه مصادف با شهادت استاد علامه شهید مرتضی مطهری است، این شهید بزرگوار در شامگاه روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و به مقام شهادت نائل شدند.

شهید مرتضی مطهری یک معلم برجسته و یک انسان بزرگی بود به همین جهت و بزرگداشت مقام معلم روز دوازدهم اردیبهشت را در تقویم کشورمان روز معلم نامگذاری کردند. همه ساله در این روز در مدارس سراسر کشورمان ویژه برنامه‌های گوناگونی برگزار می‌شود.

به همین مناسبت باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از ویژه برنامه‌های خودتان در شهر‌ها و روستا‌ها فیلم و عکس (بدون لوگو) برای ما ارسال کنید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • اعتراف سارقان موتورسوار در اتوبان امام علی(ع) | گریه های موبایل قاپ جوان | اصلا چاقو نداریم ... + ویدئو
  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • چند روش ساده برای تقویت مو