Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@06:06:26 GMT

شیائومی از قفل درب هوشمند جدید خود رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۷۸۰۹

شیائومی از قفل درب هوشمند جدید خود رونمایی کرد

شرکت شیائومی اخیرا از قفل درب هوشمند Smart Door Lock 1S رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، قفل درب هوشمند شیائومی Smart Door Lock 1S که نسخه ارتقا یافته قفل درب هوشمند نسل اول شیائومی است با قیمت ۲۰۳ دلار در اختیار کاربران قرار گرفته است، قفل درب هوشمند نسل اول شیائومی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قفل درب هوشمند شیائومی Smart Door Lock 1S از اپلیکیشن MIJIA و کیت هوم اپل پشتیبانی می‌کند و به حسگر اثر انگشت نیمه هادی سه بعدی مجهز شده است که امکان استفاده از بیومتریک برای باز کردن درب با دقت بیشتری را فراهم می‌کند. همچنین، این محصول دارای یک الگوریتم تشخیص اثر انگشت PB سوئدی است به طور مؤثر اثر انگشت جعلی را رد می‌کند و امنیت بیشتری را ارائه می‌دهد. Smart Door Lock 1S دارای یک تراشه کنترل اصلی است که در پنل پشتی آن تعبیه شده است.

قفل درب هوشمند شیائومی از فناوری باز کردن قفل NFC با ناحیه حسگر NFC و ناحیه صفحه کلید یکپارچه در یک قسمت پشتیبانی می‌کند. از طریق فناوری NFC و با کمک دستگاه‌هایی مانند مچ بند Mi Band 6 نسخه NFC، گوشی‌های سری Mi 11 شیائومی، سری ردمی K40، ساعت‌های هوشمند و دیگر محصولات مجهز به NFC می‌توان قفل درب‌ها را به آسانی باز یا بسته کرد.

کد خبر 534255

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین علم و فناوری شیائومی گجت های جدید گجت گجت جديد جدیدترین گجت ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قفل درب هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌ های هوشمند را از سر گرفته‌اند

 منابع محلی در ولایت پنجشیر می‌گویند که طالبان از صبح امروز (چهارشنبه، ۱۲ ثور) جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند از نزد اعضای این گروه و کارمندان ادارات دولتی را از سر گرفته‌اند.
 
به گزارش اطلاعات روز؛ طالبان در ولسوالی‌های رخه، حصه اول و شتل برای جمع‌آوری موبایل ایست‌های بازرسی ایجاد کرده‌اند.
 
این منابع می‌گویند که قطعات نظامی لوای طالبان در پنجشیر موبایل‌های هوشمند که قابلیت ضبط ویدیو و تصویر را دارند، از نزد شماری از اعضای این گروه، کارمندان ملکی ادارات دولتی و حتی برخی از افرادی که شغل آزاد دارند، جمع‌آوری کرده‌‌اند.
 
یک منبع می‌گوید که اعضای طالبان موبایل‌های برخی از باشندگان پنجشیر را نیز ضبط کرده‌اند.
 
به‌گفته‌ی منابع، طالبان فایل‌های داخل موبایل‌ها را بررسی می‌کنند.
 
طالبان دو سال قبل استفاده از موبایل‌های هوشمند در پنجشیر را منع کرده بودند.
 
در آن زمان والی این گروه گفته بود که مطابق حکم رهبر طالبان استفاده از موبایل هوشمند در دره‌ پنجشیر منع است. والی طالبان در پنجشیر گفته بود کسانی که موبایل دارند یا بفروشند یا هم در خانه بگذارند.
 
طالبان در آن زمان درباره‌ی دلیل وضع این محدودیت چیزی نگفته بودند؛ اما گفته می‌شد که این گروه به‌دلیل نشر ویدیو از آزار و اذیت غیرنظامیان و تیرباران اسیران جنگی اقدام به جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند کرده است.
 
ویدیوهای گسترده از تیرباران اسیران جنگی و شکنجه‌ی غیرنظامیان در پنجشیر منتشر شده بود. گفته می‌شود که این ویدیوها توسط خود طالبان ثبت شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌ های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • کاربرد قفل کرکره برقی هوشمند
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان