Web Analytics Made Easy - Statcounter

فایننشال تایمز در مطلبی مدعی شده که برگزاری مذاکرات هسته‌ای اولویت اصلی ایران نیست.

به گزارش مشرق، پایگاه «فایننشال تایمز» در گزارشی به موضوع برجام و مذاکرات وین پرداخته و مدعی شده «ایران درباره مذاکرات وین محتاطانه عمل می‌کند.»

بیشتر بخوانید: احیای برجام آسان نیست اما ترک آن اشتباهی بزرگ است

«فایننشال تایمز» به نقل از آنچه یک منبع ایرانی خوانده، ادعا کرد «برگزاری مذاکرات هسته‌ای اولویت اصلی ما نیست؛ زیرا راهبرد جدید ایران این است که دیگر روی برجام حساب نکند و روی چیزی سرمایه گذاری نکند که یک بار شکست خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این پایگاه در بخشی دیگر به تعبیر این منبع می‎نویسد «ایران که به دیپلماسی و و مذاکرات متعهد است با قرار دادن فهرستی از خواسته‌های خود روی میز، پاسخ خواهد داد اما احتمالا آمریکا آن را بسیار پرهزینه و غیرقابل قبول خواهد دانست.»

«فایننشال تایمز»، همچنین نوشت «ایران که پس از احیای تحریم‌های آمریکا برنامه غنی سازی خود را توسعه داده، با این وعده جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که واشنگتن در صورت بازگشت تهران به پایندی کامل، به توافق باز می‌گردد، متقاعد نشده است.»

پایگاه «فایننشال تایمز» در بخش دیگری از این گزارش به نقل از آنچه یک منبع دیگر نزدیک به دولت ایران خوانده، می‌نویسد «ایران تنها در صورتی با آمریکا مذاکره خواهد کرد که ما شاهد تغییر رویکرد واقعی باشیم، اما با توجه به همه موانع سیاسی موجود، هیچ مذاکره‌ای با آمریکا و هیچ توافقی برای آینده، پیش بینی نمی‌شود.»

به نوشته «فایننشال تایمز»، «اتحادیه اروپا نیز درباره احتمال پیشرفت‌های اساسی در مذاکرات محتاط است.»

یک دیپلمات اروپایی می‎گوید «ما درباره مذاکرات بیشتر از این صحبت نمی‌کنیم و این خوب است؛ ما واقعا به دور میز باز می‌گردیم.»

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان برجام ایران دولت ایران رابرت مالی اتحادیه اروپا آمریکا مذاکرات هسته ای مذاکرات وین فایننشال تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد

درو مک اینتایر قراردادی جدید با کمپانی WWE امضا کرد.

سرانجام درو مک اینتایر با تمدید قراردادش به شایعات جدایی از WWE پایان بخشید. یک گزارش جدید جزئیاتی از قرارداد او را منتشر کرده است.

طرفداری | دواین "د راک" جانسون با ارسال کلیپی در صفحه اینستاگرام خود به شایعات جدایی جنگجوی اسکاتلندی پایان بخشید. در این کلیپ شاهد فردی هستیم که به مناسبت تمدید قرارداد درو مک اینتایر با WWE از طرف غول آخر یک شمشیر کلیمور به این ستاره اسکاتلندی هدیه می‌کند. به نقل از Fightful Select مذاکرات WWE با درو مک اینتایر برای یک قرارداد جدید از مارس 2024 آغاز شد و تنها کمی پیش از این اطلاعیه دواین جانسون به سرانجام رسیده بود. طبق گزارش‌های متعددی که پیش‌تر منتشر شده بود، قرارداد قبلی درو با WWE در کمتر از یک ماه دیگر به پایان می‌رسید.

چانه زنی‌های زیادی از سوی طرفین در خلال این مذاکرات صورت گرفت، اما در نهایت گفته می‌شود که قهرمان سابق سنگین وزن از قرارداد جدیدش رضایت دارد. خانواده او که همچنان اکثریت آنها ساکن اسکاتلند هستند، بخش مهمی از این مذاکرات بودند. این گزارش ادامه می‌دهد که مک اینتایر با افزایش حقوق قابل توجهی مواجه شده و قراردادی چند ساله امضا کرده است. ستاره‌های دیگر نیز انتظار می‌رود که به زودی قراردادشان را تمدید کنند که از مهمترین آنها می‌توان به سث رالینز و بکی لینچ اشاره کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • قرارداد همکاری اوپن‌ای‌آی با فایننشال تایمز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی
  • چین: فیلیپین اراده پکن برای حفاظت از حاکمیت خود را به جالش نکشد
  • هشدار آمریکا به دیوان کیفری بین‌المللی پیرامون حکم بازداشت رهبران اسرائیل
  • جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!
  • بعد از حمله ایران حماس راحت‌تر نه می‌گوید!
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • چین در «ایندو-پاسفیک» راهبرد «قورباغه آب‌پز» را دنبال می‌کند