Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:28:36 GMT

پایان آبرسانی سیار به شهر کیان

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۸۰۲۱

پایان آبرسانی سیار به شهر کیان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی یداللهی اظهار کرد: با وارد مدار شدن هشتمین چاه حفر شده در شهر کیان تغذیه مخازن ذخیره آب آشامیدنی به وسیله تانکر سیار به پایان رسید.

وی عنوان کرد: پس از حفر و تجهیز چاه به عمق ۸۰ متر در شهر کیان با آبدهی ۱۶ لیتر بر ثانیه کمبود آب شرب اهالی بر طرف شده است.

مدیر آب و فاضلاب شهر کیان با تشکر از همکاری مسئولان و صبوری مردم این شهر تصریح کرد: با مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب باید شرایط کمبود و بحران آب پشت سر گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یداللهی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را پنج میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: حفاری ۶۰ متر از این چاه هشتاد متری در شرایط سنگی بوده که ۹۰ روز به طول انجامیده است.

وی گفت: پس از اتمام حفاری و انجام پمپاژ آزمایشی، آزمایش‌های لازم میکروبی و شیمیایی بر روی آب استحصالی انجام شد.

گفتنی است؛ شرکت آب و فاضلاب به حدود شش هزار مشترک که شامل ۱۳ هزار و ۸۶۰ نفر جمعیت ساکن در شهر کیان هستند خدمات آب و فاضلاب ارائه می‌کند.

کد خبر 5347754

منبع: مهر

کلیدواژه: آب شرب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری آبرسانی علی یداللهی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا یوم الله 13 آبان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران بارش باران عکس استانها استانداری سمنان کرمانشاه سفر استانی اردبیل شهر کیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از شست‌وشوی ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب این استان خبر داد.

داراب بیرنوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از احداث ۴.۵ کیلومتر خطوط انتقال فاضلاب در این استان طی یک‌سال اخیر خبر داد و اظهار کرد: طی همین مدت ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان شست‌وشو شده است.

وی افزود: تکمیل و افتتاح اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز نخست تصفیه‌خانه شریفیه و گندزدایی تصفیه‌خانه فاضلاب تاکستان از دیگر خدماتی بود که با هزینه‌کرد ۷۸.۵ میلیارد تومانی انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین از پیشرفت ۸۵ درصدی ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آبگرم خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای هشت قرارداد مربوط به پروژه‌های فاضلاب به اتمام رسیده، ۱۰ قرارداد در حال اجرا است و شش قرارداد جدید نیز منعقد کردیم.

بیرنوندی با اشاره به برگزاری مناقصات احداث بخش نخست تصفیه‌خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه‌خانه نیکویه و احداث لاگون های جدید در تصفیه‌خانه فاضلاب قزوین ادامه داد: مجموع هزینه این اقدامات به همراه ۲۴ قرارداد یاد شده ۲۷۶ میلیارد تومان بوده است.

وی اضافه کرد: در حوزه پژوهشی نیز انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهرهای قزوین و تاکستان و مطالعات فاضلاب اقبالیه، اسفرورین، ناحیه شهری منفصل چوبیندر، ضیاآباد و روستاهای آتان و آکوجان منطقه الموت را داشتیم و برای مطالعات پژوهشی در زمینه بومی‌سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان عقد قرارداد انجام دادیم.

کد خبر 747608

دیگر خبرها

  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد