Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:22:10 GMT

بسته‌های حمایتی دولت برای صنایع نساجی و کشاورزان

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۸۰۶۵

بسته‌های حمایتی دولت برای صنایع نساجی و کشاورزان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، ابراهیم هزارجریبی در بازدید از کارخانه‌های پنبه‌پاکنی استان خراسان شمالی اظهار داشت: حمایت‌های دولت برای بخش صنایع، در خصوص کشت قراردادی تدوین شده است و در این مهم حمایت‌هایی که برای بخش صنایع وجود دارد و همچنین حمایت‌هایی که صنایع باید از کشاورزان داشته باشند مطالبی آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که هر بذری زیر خاک می‌رود باید برای آن برنامه‌ای داشته باشیم، افزود: کشاورزان باید با هدف کشت کنند و بدانند که چه محصولی به چه میزان برای چه کسی و یا چه کارخانه‌ای تولید کنند، نباید کشاورزان بدون برنامه‌ریزی کشت داشته باشند چرا که در فصل فروش با مشکل مواجه خواهند شد.

هزارجریبی در خصوص زراعت پنبه که محصولی استراتژیک و مهم است، گفت: امکان کشت پنبه به صورت قراردادی وجود دارد چرا که کشاورزان بعد از برداشت محصول خود را تحویل کارخانه‌های پنبه پاکنی و صنایع نساجی می‌دهند و در سابقه دیرینه نیز بین کارخانه‌ها و کشاورزان مرسوم بوده است.

مدیرکل دفتر پنبه، دانه‌های روغنی و محصولات صنعتی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه پنبه‌کاران از سوی کارخانجات در تامین بذر و کود نیز مورد حمایت قرار خواهند گرفت، اظهار داشت: باید کشت قراردادی باید در سطح کشور بین کشاورزان نهادینه شود و صنایع نیز برای توسعه این نوع کشت و افزایش راندمان تولید با ارایه آموزش ترویجی و انتقال دانش و علم به کشاورزان کمک کنند.

وی بر ارتقای مکانیزاسیون در بخش مزارع پنبه نیز تاکید کرد و افزود: همچنین کارخانه‌ها با حمایت‌های دولت باید نسبت به خرید کمباین و سایر ماشین‌آلات لازم در این بخش باعث ارتقای تولید و پایین آوردن هزینه‌ها شوند.

کد خبر 5347785

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی پنبه قیمت دلار واردات برنج وزارت جهاد کشاورزی وزارت نیرو شاخص کل بورس وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گمرک ایران قیمت سکه بهار آزادی دلار 4200 تومانی سید رضا فاطمی امین پاکستان وزارت راه و شهرسازی قیمت یورو بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • چه زمانی از تیرآهن هاش استفاده کنیم؟
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند