Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@11:06:32 GMT

تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۸۰۷۱

تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان مرکزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در بیست و سومین جشنواره خیران مدرسه ساز استان مرکزی از ۵۰ خیر مدرسه ساز استان تجلیل شد.

مخلص الائمه، استاندار مرکزی در این مراسم گفت:خیران مدرسه ساز از ظرفیت‌های ارزشمند استان مرکزی و کشور هستند.

مخلص الائمه افزود: استانداری با بهره گیری از ظرفیت‌های مالی قانونی و سایر ظرفیت‌های غیر مالی بر اساس قانون از آمادگی کامل برای حمایت از خیران مدرسه ساز برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی هم گفت: ۱۱ هزار و ۹۲۰ متر مربع فضای آموزشی نیمه نخست امسال در قالب ۱۷ طرح عمرانی از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی تکمیل و به اداره کل آموزش و پرورش تحویل شد.

محمدی افزود: از دیگر برنامه‌های این اداره کل در نیمه دوم امسال هم برنامه تکمیل تجهیز ۱۴ هزار و ۹۷۷ مترمربع فضا‌های آموزشی در قالب ۱۸ طرح با ۱۱۱ کلاس درس است.

او اضافه کرد: امسال شمار طرح‌های تحویل شده آموزشی استان مرکزی نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد رشد دارد و امسال روند پیشبرد عملیات اجرایی طرح‌های آموزشی استان هر ۱۰ روز یک طرح و هر هفته حدود چهار کلاس درس و هر روز ۷۴ متر مربع است.

حسین آبادی مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی هم گفت: خیران مدرسه ساز با انجام این کار خیر در راستای توسعه فضا‌های آموزشی در کنار آموزش و پرورش گام موثری در استان برداشته اند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خیرین مدرسه ساز استان مرکزی خیران مدرسه ساز استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان

تاک معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سیزده هزار دانش اموز در رقابتی با موضوع نوجوان سالم ثبت نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته شد و در نهایت امروز ۲۵۴ برگزیده تقدیر میشوند که تابستان امسال هم برگزیدگان کشوری معین میشوند.

وی افزود: سال قبل دانش آموزان کرمان ۱۱ رتبه کشوری کسب کردند و امسال نیز در ۹ رشته مثل نقاشی فیلم موشن‌گرافی ایده پردازی هوش مصنوعی کتاب مقاله داستانک رقابت امکانپذیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • تجلیل از استادان سرآمدان آموزشی
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی