Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بندرعباس گفت: فعالیت پاکبانان در خدمات رسانی بهینه به شهروندان کاملاً مشهود است و پاکبانان با تلاش بی‌وقفه خود در خط مقدم خدمات‌رسانی به شهروندان قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در مراسم برگزاری دوره آموزشی ایمنی نیروهای پاکبان معابر بندرعباس با تأکید بر ضرورت حفظ جان و سلامتی پاکبانان، اظهار کرد: حفظ جان و سلامتی این نیروهای خدوم و پرتلاش حائز اهمیت است، از این رو شهرداری باید در تأمین تجهیزات کار و البسه پاکبانان توجه ویژه‌ای داشته باشد تا آنان با خیالی آسوده مشغول به کار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فعالیت پاکبانان به دلیل پاکسازی شهر و معابر حائز اهمیت است، افزود: نقش آموزش و مهارت آموزی در ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات به شهروندان مؤثر است؛ توجه سازمان پسماند به برگزاری دوره‌های آموزشی در جهت بهبود کیفیت و کار خدمات رسانی قابل تقدیر است، زیرا برگزاری این دوره‌های آموزشی نقش مؤثری در کاهش حوادث برای پاکبانان دارد.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: سازمان پسماند در زمینه آموزش شهروندی و فرهنگ جداسازی زباله‌های تر و خشک نیز ورود کند تا با همراهی و مشارکت شهروندان شاهد شهری پاکیزه و سالم باشیم.

نوبانی خاطرنشان کرد: پرداخت حق و حقوق و مزایای شغلی پاکبانان و ارائه خدمات رفاهی به آنها از اولویت‌های اصلی شهرداری است.

وی از پلیس راهور و مجموعه انتظامی به جهت همراهی با مجموعه شهرداری تشکر کرد و گفت: پاکبانان نیازمند حمایت مجموعه پلیس و نیروی انتظامی هستند.

کد خبر 534345

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهرداری بندر عباس مهدی نوبانی پاکبانان شهرداری شهرداري بندرعباس شهرداری بندرعباس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • زنگ معلم سپاس در مدارس هرمزگان نواخته شد
  • موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد/ حقوق پاکبانان افزایش یافته است
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز