Web Analytics Made Easy - Statcounter

هویت چهار بازیکنی که به خاطر در ارتباط بودن‌ با نیکلاس زوله در اردوی تیم ملی آلمان قرنطینه شده‌اند، مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال آلمان امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد یک بازیکن تیم ملی آلمان به ویروس کرونا مبتلا شده است و به همراه چهار بازیکن دیگر که با او در تماس نزدیک بوده‌اند، قرنطینه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه فوتبال آلمان نامی از بازیکن مدنظر نبرده اما نشریه آلمانی «بیلد» مدعی شد بازیکن مدنظر که به بیماری کووید-19 مبتلا شده، نیکلاس زوله است. طبق این گزارش؛ مدافع بایرن مونیخ علائمی نداشته و پیش از این واکسیناسیون خود را هم به طور کامل انجام داده است.

نشریه «بیلد» در ادامه هویت چهار بازیکنی که به همراه زوله به قرنطینه رفته‌اند را فاش کرد. طبق ادعای این نشریه آلمانی سرژ گنابری بال راست بایرن مونیخ، جمال موسیالا هافبک نفودی بایرن مونیخ، یاشوا کیمیش هافبک دفاعی بایرن مونیخ و کریم آدیمی مهاجم سالزبورگ بازیکنانی هستند که اردوی تیم ملی را برای قرنطینه خانگی ترک خواهند کرد.

همچنین سایت «گل» خبر داد؛ هانسی فلیک به جای بازیکنان موردنظر از ریدل باکو بال راست ولفسبورگ، ماکسیمیلیان آرنولد هافبک میانی ولفسبورگ و کوین فولند مهاجم موناکو برای حضور در اردوی مانشافت برای دو بازی پیش‌رو دعوت به عمل آورده است. قرار است مابقی اعضای تیم ملی آلمان عصر امروز تمرین خود را طبق برنامه از پیش تعیین‌شده برگزار کنند.

تیم تحت‌هدایت هانسی فلیک پنجشنبه شب باید در دیداری خانگی از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر باید به مصاف با لیختن‌اشتاین برود و سپس یکشنبه هفته آینده باید در بازی آخر خود در این چارچوب در خانه ارمنستان به میدان برود.

ابتلای زوله به ویروس کرونا/ 5 بازیکن آلمان قرنطینه شدند

مانشافت در حال حاضر با 21 امتیاز صدرنشین گروه J مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه اروپاست و پیش از این صعودش به مرحله پایانی این رقابت‌ها قطعی شده است.

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی 2022 بایرن مونیخ هانسی فلیک تیم ملی آلمان جام جهانی 2022 بایرن مونیخ هانسی فلیک تیم ملی آلمان بایرن مونیخ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد