Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شمیرانات گفت: عینیت خدمت گزاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی در دیدار با شهروندان شهرستان که با حضور معاونین برنامه ریزی و فنی عمرانی و روسای ادارات حراست و بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی برگزار شد، اظهار داشت: عینیت یافتن خدمت به مردم به ثمره نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شده و مدیران باید خدمتگزار صاحبان این نظام باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شمیرانات ابراز کرد: معیار دولت مردمی کار جهادی است و پاسخ به مطالبات مردم کار شبانه روزی و مضاعف را از سوی مدیران شهرستانی طلب می کند.

در این ملاقات مردمی شهروندان با بیان مطالبات خود در خصوص تخلف ساخت و ساز مازاد بر پروانه در روستای افجه از توابع بخش لواسانات،  درخواست بررسی وضعیت انتقال سهمیه آرد نانوایی واقع در محله گلابدره از توابع حوزه شهری تجریش ، درخواست تخصیص انشعاب گاز شهری برای یک واحد تولیدی محصولات گلخانه ای و طرح موضوع در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خواستار رسیدگی به موضوعات مطروحه شدند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موحد عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: در مقابل هیچ سرمایه گذاری تعارف نداریم و هرجایی ببینیم مسیر درست نیست، آن پروژه از طرح های تعریف شده خارج می شود و تاکید ما بر پروژه های ثمر بخش برای مردم است.

وی ابراز داشت: باید دنبال کلنگ زنی طرح هایی باشیم که مردم ثمره آن را ببینند.

موحد با بیان اینکه دولت، دولت امید است، عنوان کرد: باید تعهدات عملیات اجرایی پالایشگاه از فردا آغاز شود.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات نشان دادند تمام قد پای نظام هستند، گفت: انتظار می رود موانع توسعه برطرف و پیگیری برای تحقق سایر پروژه ها را نیز داشته باشیم.

کد خبر 6092384

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند