Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@22:38:39 GMT

فیلم جدید از نظامیان ربوده شده رژیم اسرائیل

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۸۲۱۳

فیلم جدید از نظامیان ربوده شده رژیم اسرائیل

جنبش حریت (آزادی) که  اخیرا فاش شد دو نظامی رژیم اسرائیل را ربوده، فیلمی از یکی از این نظامیان منتشر کرد که به نظر می‌رسد پیام این جنبش به این رژیم است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، چند روز پیش شبکه الجزیره قطر در برنامه‌ای مستند از نحوه رفتار رژیم اسرائیل با زندانیان فلسطینی، برای اولین بار فاش کرد که دو نظامی صهیونیستی از مدت‌ها پیش توسط جنبشی ربوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنبش «حریت» (آزادی) که این نظامیان را سال میلادی گذشته در خارج از فلسطین اشغالی ربوده است، امروز فیلمی کوتاه در این باره منتشر کرد.

در این فیلم که تنها صدا مشخص است و تصویری دیده نمی‌شود، صدای یکی از افسران ربوده شده اسرائیل شنیده می‌شود که می‌گوید: «دیگر چیزی یادم نمی‌آید.»

جنبش مذکور سپتامبر 2020 در صفحات مجازی خود تصاویری منتشر کرد و مدعی شد که دو افسر اسرائیلی را در عملیات‌های جداگانه‌ای ربوده و در جایی نامعلوم به اسارت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری قدس فلسطین، یکی از ربوده شده‌ها «دیوید بری» نام دارد که گفته می‌شود فرد مأموریت‌های سری در انجمن صهیونیستی «العاد» است.

فرد دوم ربوده شده نیز به گفته این جنبش «دیوید بن روزی» نام دارد که کارشناس پتروشیمی است. جنبش مذکور تصاویر این دو اسرائیلی ربوده شده را به همراه مدارک شناسایی منتشر کرده است.

جنبش حریت به الجزیره قطر گفته است که سرنوشت و آزادی این دو افسر اسرائیلی به سرنوشت اسرای فلسطینی دربند رژیم تل‌آویو مربوط است.

هنوز رژیم صهیونیستی به این خبر واکنشی نشان نداده است. ناظران و تحلیلگران معتقدند این رژیم از ترس رسوایی خود این مسئله را بایکوت کرده است.

رسوایی جدید رژیم اسرائیل؛ شکنجه وحشیانه اسرای فلسطینی پس از «عملیات تونل» و ربایش 2 صهیونیست

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل رژیم اسرائیل ربوده شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از بیش از ۱۲ ساعت تخریب و محاصره خانه‌ای در روستای «دیر الغصون» در شمال طولکرم عقب‌نشینی از این منطقه را آغاز کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی در این یورش ۲ مبارز تحت تعقیب فلسطینی را به شهادت رسانده است.

برخی منابع نیز گزارش دادند که یک مبارز فلسطینی در جریان این یورش نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و پیکر وی از سوی نظامیان صهیونیست ربوده شده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چند زخمی و احتمالا شهید را از منطقه‌های پیرامونی این خانه محاصره‌شده به یک خودرو نظامی منتقل کرده‌اند.

بر اساس گزارش خبرنگار المیادین به نقل از شاهدان عینی ۳ فلسطینی در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به دیرالغصون به شهادت رسیده‌اند.

همچنین منابع فلسطینی گزارش دادند که با وجود آغاز عقب‌نشینی نظامیان صهیونیست از دیرالغصون، بولدوزرهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در حال تخریب این خانه و شخم‌زدن آن هستند.

علاوه بر این خبرنگار الجزیره گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مانع از رسیدن خودروهای امدادی و رسانه‌های خبری به خانه محاصره‌شده در دیرالغصون شده‌اند.

همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جریان این یورش به سوی خبرنگاران حاضر در محل آتش گشودند.

برخی منابع به الجزیره گفتند که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش به دیر الغصون با ۵۰ جنگ‌افزار این روستا را به محاصره درآورده و ممنوعیت رفت‌وآمد را به اجرا درآورده است.

گردان‌های «شهدا الاقصی» شاخه طولکرم نیز از درگیری مبارزان این گردان‌ها با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درجریان یورش نظامیان صهیونیست به دیرالغصون خبر داد.

از سوی دیگر، منطقه‌های دیگر کرانه باختری نیز شاهد یورش نظامیان صهیونیست و بازداشت فلسطینیان بود به گونه‌ای که ۵ فلسطینی در شهرک «سبسطیه» واقع در شمال غرب نابلس و ۳ نفر دیگر نیز در «مسافر یطا» واقع در جنوب الخلیل از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بازداشت شدند.

گفتنی است بامداد امروز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به روستای دیرالغصون واقع در شمال طولکرم در کرانه باختری یورش بردند و با مقاومت مبارزان فلسطینی مواجه شدند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که این درگیری‌ها در پی محاصره یک خانه در این منطقه از سوی نظامیان صهیونیست به وقوع پیوسته است.

یک منبع وابسته به گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در گفت‌وگو با الجزیره اعلام کرد که مبارزانی که در داخل این خانه با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند از مبارزان قسام هستند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز مدعی شدند که افراد محاصره‌شده در این خانه در نوامبر گذشته طی عملیاتی ضدصهیونیستی یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را به هلاکت رسانده‌اند.

کد خبر 6096378

دیگر خبرها

  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • فیلم/ حزب‌الله مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • از پیشرفت در مذاکراه تا ضرب‌الاجل اسرائیل/ گفتگو در مرز خوش‌‎بینی و بدبینی جریان دارد
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند
  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد