Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطالعات آماری جدید در استرالیا نشان می‌دهد که در اوج شیوع سویه دلتای کرونا در ایالت نیوساوت ولز، افرادی که واکسینه نشده بودند ۱۶ برابر بیشتر با خطر مرگ بر اثر ابتلا به کووید۱۹ یا ابتلا به نوع شدید بیماری و بستری در بخش مراقبت های ویژه مواجه شدند.

به گزارش ایسنا، به گفته یکی از مقامات بهداشتی استرالیا، از داده های آماری بیش از ۶۰ هزار مبتلا به کووید۱۹ در ایالت نیو ساوت ولز این کشور برای این تحلیل آماری استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمارهای رسمی، از بین ۶۱ هزار و ۸۰۰ مورد ابتلای بومی به کووید۱۹ از ۱۶ ژوئن تا ۷ اکتبر سال جاری میلادی (۲۰۲۱) مشخص شد:

- اکثر افراد مبتلا (۶۳.۱ درصد) واکسینه نشده بودند، ۹.۲ درصد از آن ها یک دٌز واکسن کرونا را دریافت کرده و ۶.۱ درصد نیز به طور کامل واکسینه شده بودند.

- تنها ۵.۷ درصد از ۸۶۶۰ بیمار بستری در بیمارستان ها به طور کامل واکسینه شده بودند.

- از ۱۰۱۵ بیمار بستری شده در بخش مراقبت های ویژه، تنها ۳ درصد (۳۰ نفر) به طور کامل واکسینه شده بودند که ۲۶ نفر از کل ۳۰ نفر افراد واکسینه شده دارای بیماری های زمینه ای قابل توجهی بودند.

بنابر این گزارش، ایالت نیو ساوت ولز همچنین ۴۱۲ مورد مرگ بر اثر ابتلا به کووید۱۹ را از ۱۶ ژوئن تا ۷ اکتبر به ثبت رسانده است که تنها ۱۱ درصد از این افراد (۴۷ نفر) به طور کامل واکسینه شده بودند.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز، در سراسر ایالت نیو ساوت ولز تاکنون ۹۳.۹ درصد از افراد ۱۶ ساله و بالاتر اولین دز واکسن کووید۱۹ را دریافت کرده و ۸۹.۸ درصد از افراد نیز به طور کامل واکسینه شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کووید 19 کروناویروس واکسن کرونا استراليا نیو ساوت ولز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ فرشید رحمانی گفت: شهرستان گنبدکاووس بیش از ۳۴۰ هزار هکتار مرتع دارد و امسال، سطح سبز در آن به ۳۰۰ کیلوگرم در هکتار رسید.

وی با بیان اینکه افزایش پوشش گیاهی در مراتع، مانعی برای پدیده ریزگرد‌ها است، افزود: حدود ۱۵٠٠ دامدار دارای پروانه نیز از این پوشش گیاهی برای چراندن دام‌های خود بهره برداری می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • این ویتامین از ابتلا به کبد چرب جلوگیری می‌کند
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید/ رابطه عجیب صدای بلند خودرو و ابتلا به سادیسم، روان‌پریشی و خودشیفتگی