Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@14:47:36 GMT

ماجرای آبگرفتگی منزل مسکونی در باباحیدر چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۸۲۴۶

ماجرای آبگرفتگی منزل مسکونی در باباحیدر چه بود؟

سرپرست شهرداری شهر باباحیدر با تشریح جزئیات آبگرفتگی یک منزل مسکونی در این شهر، گفت: روز حادثه به علت مسدود شدن مسیر حرکت آب در مسیل توسط لاستیک رها شده یک خودرو، آب به داخل این واحد مسکونی باز گشته است.

حشمت تقوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عصر روز جمعه هفته گذشته یک واحد منزل مسکونی واقع در محدوده اداره برق سابق شهر، دچار آبگرفتگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این خیابان نامگذاری نشده است، افزود: در سال‌های بسیار قدیم حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ سال پیش یک مسیل در این منطقه وجود داشته که آب‌های سطحی از آن عبور می‌کردند.

سرپرست شهرداری شهر بابا حیدر ادامه داد: مالک این واحد هم در همان سال‌های گذشته حدود ۳۰ یا ۴۰ سال قبل هنگام احداث، منزل مسکونی را روی این مسیل بنا کرده است.

وی با بیان اینکه روز حادثه به علت مسدود شدن مسیر حرکت آب در مسیل توسط لاستیک رها شده یک خودرو، آب به داخل این واحد مسکونی باز گشته است، تصریح کرد: بعد از اطلاع به شهرداری نسبت به بازگشایی این مسیل در مدت زمان کوتاهی اقدام شد، اما آب زیادی وارد این منزل مسکونی شده بود.

تقوی ادامه داد: در گذشته نظارت درستی روی ساختمان سازی در این نقطه نشده و در طول این سالیان هم این موارد رخ نداده، اما روز حادثه شدت بارندگی یکباره زیاد شد و سهل انگاری و بی توجهی به وجود لاستیک خودرو، موجب برگشت آب شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر این لاستیک مسیل آب را مسدود نمی‌کرد، خطری برای ساختمان وجود نداشت.

کد خبر 534190

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران فارسان باباحیدر چهارمحال و بختیاری آبگرفتگی منازل بارش باران پاییزی لاستیک مسدود شدن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منزل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی نژاد فرماندار خوی در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از ۱ هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود 
وی افزود: کار‌های زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است 
فرماندار خوی افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد

دیگر خبرها

  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد