Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا معتقد است که بارسلونا برای هر سرمربی و بازیکنی اغوا کننده است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مصاحبه اخیر خود در مورد علاقه بارسلونا به رحیم استرلینگ و امکان انتقال بازیکنی از منچسترسیتی به بارسلونا صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، پپ گواردیولا در این مورد گفت:

ما کار زیادی برای انجام داریم، ما مهاجم نوک نداریم و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. استرلینگ؟ نمی دانم. واقعاً خبری ندارم و اگر چیزی می دانستم هم به شما نمی گفتم. سرمربیان کارهای زیادی دارند تا کسانی که بازی نمی کنند خیلی عصبانی نشوند، تا ببینند که آیا در بازی بعدی نیز پیروز می شوند یا خیر. ما کارهای زیادی برای انجام داریم اما اگر بارسلونا به یکی از بازیکنان ما علاقه مند باشد، من متقاعدم که آن ها می توانند آن بازیکن را جذب کنند. بارسلونا همچنان یک باشگاه جذاب، در واقع فراتر از جذاب است. شهر بارسلونا، باشگاه بارسلونا، تاریخچه و تمام این ها همیشه برای سرمربیان و بازیکنان بسیار اغوا کننده است. اگر بارسلونا به یکی از بازیکنان ما علاقه مند باشد، دست به کار می شود و این مانند یک کشتی اقیانوس پیماست. بارسلونا، چه خوب و چه بد، می تواند آن چه را که می خواهد انجام دهد.

 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم خوان کارلوس ویسنته پیشنهاد استقلال را نپذیرفت/ ادعای رسانه برزیلی جزییات سفر پر حاشیه تیم ملی بدنسازی به اسپانیا؛ فیتنسی ها پناهنده شدند! خروج کورنتن تولیسو از بایرن مونیخ به عنوان بازیکن آزاد بسیار محتمل است لوئیز انریکه: توصیه به ژاوی؟ او باید به من مشورت دهد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم

حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد