Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@22:33:46 GMT

دیدار استاندار قم با مراجع و علما

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۸۳۹۵

دیدار استاندار قم با مراجع و علما

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار جدید قم، امروز در دومین روز کاری خود پس از انتصاب به این سمت به دیدار حضرات آیات عبدالله جوادی آملی، حسین نوری همدانی و سید احمد خاتمی رفت.

مراجع و علما در این دیدار‌ها خدمت به مردم قم و حرم کریمه اهل بیت (س) را توفیقی بزرگ خواندند و بر ضرورت کار جهادی برای رفع مشکلات تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم نیز در این دیدار‌ها خدمت رسانی به مردم و شهر کریمه اهل بیت (س) را مهمترین هدف در دوره مسئولیت خود اعلام کرد.

شاهچراغی با قدردانی از فرمایشات علما، افزود: در مسیر خدمت رسانی استفاده از رهنمود‌های بزرگان چراغ راهی است که می‌تواند برای مسئولان راه‌گشا باشد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار قم مراجع عظام تقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج

مهدی رمضانی در دیدار‌های جداگانه با کارگران آسیب‌دیده ضمن آرزوی سلامتی، مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد و خواستار تسریع در روند درمان و کار‌های اداری این کارگران شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان همچنین با حضور در منزل جعفر میرزایی کارگر فوت شده در حادثه کارگری، ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم، اظهار داشت: بحث ایمنی باید جدی گرفته شده و با متخلفان برخورد شود تا کارگران دچار حادثه نشده و خانواده‌ها عزادار نشوند.

مدیرکل کار کردستان نیز در این دیدار گفت: تمام توان خود و ادارات زیر مجموعه وزارت کار در استان را در جهت حمایت از کارگران آسیب دیده بکار خواهیم گرفت، و حمایت از این اقشار را وظیفه خود میدانیم.

فرزاد پیشکاری گفت: در راستای حفظ ایمنی، بهداشت و صیانت از حق و حقوق کارگران ۲۳ بازرس کار در استان سال گذشته بیش از ۱۹ هزار بازرسی از کارگاه‌ها، کارخانجات، واحد‌های تولیدی و صنعتی، ابنیه و کارگاه‌های پرخطر را انجام داده‌اند تا کارگران به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور دچار سانحه و آسیب نشوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان