Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال عربستان قول ساخت 3 ورزشگاه جدید و مدرن را به کنفدراسیون فوتبال آسیا داد

دبیرکل فدراسیون عربستان درباره زیرساخت های این کشور برای میزبانی از جام ملت های آسیا 2027 صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، هیاتی از کنفدراسیون فوتبال آسیا در چند روز گذشته در کشورمان حضور دارد تا درباره پرونده کاندیداتوری ایران برای میزبانی از مسابقات جام ملت های آسیا 2027 تحقیق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان AFC در چند روز گذشته از ورزشگاه های کشورمان بازدید کردند و تمام زیرساخت ها را بررسی کردند تا درباره میزبانی این تورنمنت مهم آسیایی تصمیم بگیرند.

 

کشورمان برای میزبانی از جام ملت های آسیا 2027 در کنارش رقبای قدرتمندی مثل عربستان و قطر را می بیند. البته هند نیز نامزد دیگر میزبانی از این مسابقات فوتبال است.

در همین رابطه هئیت اعزامی از سوی AFC پنجشنبه به ریاض می روند تا زیرساخت های عربستان بازدید کنند. در این زمینه امین القاسم دبیر کل فدراسیون عربستان، گفت:

تمام زیرساخت های فوتبال کشور آماده میزبانی از جام ملت های آسیا 2027 است و ما با تمام تجهیزات برای میزبانی از این بازی ها آماده هستیم.

امین القاسم افزود:

علاوه بر آمادگی ورزشگاه های ما برای میزبانی از جام ملت های آسیا 2027  به AFC قول دادیم 3 ورزشگاه جدید و مدرن در ریاض بسازیم تا برای این تورنمنت آماده باشند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم خوان کارلوس ویسنته پیشنهاد استقلال را نپذیرفت/ ادعای رسانه برزیلی جزییات سفر پر حاشیه تیم ملی بدنسازی به اسپانیا؛ فیتنسی ها پناهنده شدند! خروج کورنتن تولیسو از بایرن مونیخ به عنوان بازیکن آزاد بسیار محتمل است لوئیز انریکه: توصیه به ژاوی؟ او باید به من مشورت دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میزبانی از جام ملت های آسیا 2027 برای میزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است،و در دور دور نهایی رقابت ماده پرش با نیزه ارشیا مصدقی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۴.۸۰متر در جایگاه ششم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵ الی ۸ اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.
نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6089474

دیگر خبرها

  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز