Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@15:28:56 GMT

تبدیل مسواک‌های بازیافتی به وسایل ورزشی در پرتغال

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۸۸۸۷

تبدیل مسواک‌های بازیافتی به وسایل ورزشی در پرتغال

شهرداری لیریا پرتغال اعلام کرد که با راه اندازی یک کمپین جدید به دنبال افزایش آگاهی بیشتر در مورد بازیافت پلاستیک است. این کمپین "Recycle to Surf" نام دارد و عنوان آن گویای همه چیز است زیرا در مورد استفاده از پلاستیک بازیافتی (در این مورد مسواک) برای ایجاد تخته‌های موج سواری است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تا فوریه سال آینده، مردم لیریا می‌توانند مسواک‌های استفاده شده خود را در مکان‌هایی که برای این منظور ایجاد شده است، تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله بعدی این مسواک‌ها به تخته‌های موج‌سواری مناسب تبدیل می‌شود و به انجمن موج‌سواری پرتغال اهدا می‌شود.

هدف انجمن ورزشی این است که با معرفی تخته‌های مناسب بازیافتی که البته کیفیت خوبی نیز دارد، ورزش موج سواری را که در پرتغال بسیار محبوب است، تا حد امکان گسترش دهد.

شهرداری لیریا برای افزایش آگاهی مکان‌های مخصوصی از شهر را به جمع‌آوری مسواک‌های دور ریختنی اختصاص داده است تا مردم برای اهدای آن‌ها دردسر طی مسافت را نداشته باشند.

هدف این کمپین تنها تولید تخته‌های موج سواری و البته ترویج امر بازیافت نیست بلکه به علت گران بودن تخته‌های موج سواری و هزینه‌بر بودن تهیه آن، بسیاری از افراد علاقمند به علت مشکلات مالی قادر به خرید آن نیستند.

با توجه به اینکه موج سواری، ورزش محبوب پرتغالی هاست، در دسترس قرار دادن انواع آن برای همه اقشار جامعه می‌تواند علاوه بر حمایت از ورزش، نشاط اجتماعی و سلامت جسمی را برای شهروندان به ارمغان آورد؛ در واقع با یک اقدام ساده می‌توان چند هدف را تحقق بخشید.

کد خبر 534330

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازیافت بازیافت پلاستیک پرتغال تخته موج سواری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تخته های موج سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی خاص از آیت الله مطهری در حال اسب سواری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جماران به مناسبت شهادت آیت الله مرتضی مطهری در دوازده اردیبهشت ماه، تصویری از وی منتشر کرده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901739

دیگر خبرها

  • عکسی خاص از آیت الله مطهری در حال اسب سواری
  • حسینیه امام خمینی(ره) حال و هوای کلاس درس گرفت
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • از تخته‌ سیاه به پرده نقره‌ای؛ بازیگرانی که معلم بودند
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!