Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@11:19:45 GMT

محرومیت سنگین برای مدال‌آور پارالمپیکی ایران

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۹۰۳۶

محرومیت سنگین برای مدال‌آور پارالمپیکی ایران

به گزارش تابناک، علیرضا مختاری، نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه پس از انتشار مطلبی در فضای مجازی علیه بهمن رضایی، رییس انجمن و سرمربی پیشین تیم ملی پارادوومیدانی از تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به مدت ۶ ماه از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان برای شرکت در مسابقات داخلی و خارجی محروم شد.

در حکم ابلاغ شده به وی ۶ ماه محرومیت تعلیقی نیز در نظر گرفته شده که این محرومیت در صورتی قابل اجراست که مختاری در یک سال پس از پایان محرومیتش، مجددا مرتکب تخلف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا مختاری در واکنش به حکم ابلاغ شده از سوی فدراسیون تاکید کرد که نسبت به این حکم اعتراض دارد و اعتراض خود را نیز به فدراسیون اعلام کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مهاباد مذاکرات وین مسعود فیاضی علیرضا مختاری مدال آور پارالمپیکی ایران فدراسیون جانبازان طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مهاباد مذاکرات وین مسعود فیاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در این دیدار گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب مامور ابلاغ سلام ویژه ایشان خدمت خانواده شهید هستم.
وی سربلندی انقلاب اسلامی را مدیون برکت خون شهدا دانست وافزود: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید زاهدی این بود که در طول دوران زندگی بابرکت خود همیشه در وسط میدان بود و هر مسوولیت سنگینی را می‌پذیرفت وبه بهترین شکل ممکن مسئولیت پذیر بود.
امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در این دیدار خدمات این شهید بزرگوار را منشاء خیر و برکت بسیار برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران