Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نادر بلباسی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، با تاکید بر اینکه فوتبال زنجان نیازمند جذب حامی مالی است و برای تحقق رایزنی ها فراوان صورت گرفته است، گفت: واحدهای صنعتی و معدنی استان زنجان هیچ گونه حمایتی از فوتبال استان زنجان نمی کنند و از تیم های سایر استان ها حمایت مالی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بخش خصوصی برای اینکه حضور موثری در فوتبال داشته و در این زمینه نیز سرمایه‌گذاری کند، باید دیده شود، افزود: اگر نتوانیم فوتبال زنجان را به جایگاهی برسانیم که از مقبولیت زیاد برخوردار نشود، حامی مالی نیز انگیزه‌ای برای حضور در این عرصه و یا تداوم حمایت از فوتبال به عنوان اسپانسر نخواهد داشت.

بلباسی تاکید کرد: باید همه شاخصه‌ها و زیرساخت‌ها جهت سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش وجود داشته باشد و یکی از رویکردهای اصلی هیئت فوتبال استان، این است که حضور نیافتن صنایع بزرگ استان در حوزه ورزش باید آسیب‌شناسی و ریشه‌یابی شود.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان برخی سوء مدیریت ها در ورزش استان زنجان را در دورهای گذشته یادآور شد و با بیان اینکه مدیران استان آشنایی کافی با استعدادهای فوتبالی زنجان ندارند، گفت: تا زمانی که در مدیران ارشد استان، انگیزه‌ای برای اهتمام به این ورزش وجود نداشته باشد، نمی‌توان انتظار داشت که فوتبال زنجان بتواند از حمایت‌های بخش خصوصی و صنایع بزرگ بهره‌مند شود.

بلباسی با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین حلقه‌های مفقوده فوتبال زنجان، فاصله گرفتن مردم و مسئولان از فوتبال است، افزود: باید مردم را که از این رشته ورزشی فاصله گرفته اند را دوباره به این سمت سوق داد، افزود: فوتبال زنجان با فوتبال سایر استان های کشور فاصله دارد که این نیز باعث شده است تا مردم زنجان از این رشته ورزشی فاصله بگیرند.

وی با بیان اینکه کمبود سالن فوتبال از دغدغه های مهم هئیت فوتبال استان زنجان است، گفت: بخش دولتی با واگذاری این سالن‌ها به بخش خصوصی، می تواند در کنار رونق بخشی به ورزش استان زنجان در زمینه ایجاد زمینه درآمدزایی برای باشگاه های ورزشی استان موثر واقع شوند.

بلباسی ادامه داد: رعایت اخلاق و اخلاقمداری در رشته های ورزش ازجمله فوتبال امری بسیار ضروری بوده و در خانواده فوتبال این استان همدلی ها کمرنگ و ضعیف شده است که باید این مهم تقویت شود.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با تاکید براینکه صدای هیئت فوتبال زمانی شنیده خواهد شد که خبرنگاران در کنار ما باشند، ادامه داد: رسانه‌ها نه تنها یار دوازدهم، بلکه معتقدیم یار اصلی فوتبال به شمار می‌رود.

بلباسی با اذعان به اینکه همدلی در خانواده فوتبال کمرنگ شده و بخش خصوصی نیز به محض شنیدن نام فوتبال، عطای حمایت از ورزش را به لقایش می‌بخشد، گفت: یکی از آفت‌های فوتبال زنجان برخورد احساسی با مسائل و مشکلات این رشته ورزشی در استان است لذا برای رفع چالش های موجد در زمینه فوتبال استان زنجان، باید از برخورد احساسی اجتناب شود.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان افزود: فوتبال زنجان برای اینکه بتواند به روزهای اوج خود در گذشته و زمانی که در رقابت‌های لیگ یک نماینده شایسته‌ای داشت، بازگردد، باید از رسانه‌ها کمک بگیرد.

بلباسی با باردیگر از حواشی بوجود آمده در مجمع انتخابات هئیت فوتبال استان زنجان عذرخواهی کرد و گفت: هیئت فوتبال خانه ورزش خبرنگاران و رسانه ها نیز خانه این هیئت است و امید است در کنار یکدیگر راهکاری برای تعالی این رشته ورزشی و رسیدن به جایگاه اصلی پیدا کنیم.

وی با تاکید براینکه با وجود همه مشکلات، فوتبال زنجان از بازیکنان، مربیان و داوران مجرب و توانمندی برخوردار است، ادامه داد: افسانه چترنور که خانم گل لیگ فوتبال برتر ایران است و علی دایی نیز این مهم را به ایشان تبریگ گفته است از بازیکنانی است که در این استان تربیت شده است که این نشان از ظرفیت، پتانسیل و توانمندی های این رشته ورزشی زنجان است.

کد خبر 5347848

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان زنجان فوتبال حامی مالی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران بارش باران عکس استانها کرمانشاه استانداری سمنان اردبیل ایلام شیوع کرونا فوتبال استان زنجان هیئت فوتبال استان رشته ورزشی فوتبال زنجان بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، در اجرای مواد ۵۸، ۶۳ و ۶۳ مکرر قانون نظام وظیفه و وظایفی که به عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت گذاشته شده نشست مشترکی بین محمدکاظم صادقیان مدیرکل صنعت، معدن وتجارت و معاونت نظام وظیفه فرماندهی انتظامی استان یزد مبنی بر شناسایی مشمولین نظام وظیفه و عدم بکارگیری آنها در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی برگزار شد.
در این نشست مقرر شد ضمن بازدید مشترک از واحد‌های مذکور مفاد قانونی مربوط به اطلاع صاحبان صنایع، بهره برداران معادن و متصدیان واحد‌های صنفی رسانده شود. 
کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل کارخانه ها، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه ها، به کارگیری کنند، توسط نیروی انتظامی، وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت شناسایی و به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.
بر اساس ماده ۶۳ مکررقانون نظام وظیفه عمومی، مجازات به کارگیری مشمولان غایب نظام وظیفه برای بار اول، هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر، هزینه سالانه ۳ سرباز است.

دیگر خبرها

  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند