Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@08:25:34 GMT

افشاگری عجیب خداداد عزیزی درباره طارمی

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۹۴۸۱

افشاگری عجیب خداداد عزیزی درباره طارمی

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خداداد عزیزی در مصاحبه ای می‌گوید: یکسری همبازی مهدی طارمی یا افراد حسود زبل بازی درآورده و او را جلو انداخته و حالا قایم شده‌اند …

اما شاید برای شما هم این پرسش به وجود آمده باشد که ماجرا چیست؟ چه کسانی بین ستاره پورتو و دراگان اسکوچیچ اختلاف انداخته اند؟ خط خوردن مهدی طارمی به نفع چه کسی یا کسانی است؟

در همین ارتباط از زبان یک منبع آگاه، مطلع و نزدیک به تیم ملی شنیدیم ماجرای مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ زیر سر ۳ بازیکن مطرح و شناخته شده تیم ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ۳ بازیکن هر یک با اهداف مختلف سعی کرده اند مهدی طارمی را که ستاره تیم ملی ایران حتی در قلب فوتبال اروپا به شمار می‌رود را به قول عوام شیر کنند و به جان اسکوچیچ بیندازند! چرا؟

هر یک از این ۳ بازیکن ظاهرا با اهدافی جداگانه در این راستا تلاش کرده و جالب آن که در دعوای به وجود آمده در تماس تلفنی با طارمی طرف این بازیکن را می‌گیرند اما جرأت و جسارت ندارند از ستاره خط خورده پورتو در رسانه‌ها یا صفحه شخصی خود در اینستاگرام حمایت کنند.

همین قدر بدانید که یکی از این ۳ بازیکن مدتی می‌شود در تیم ملی به یک نیمکت نشین مطلق تبدیل شده و با توجه به سابقه اش اصلا از این اتفاق خوشحال نیست. این بازیکن که واکنش‌های منفی زیادی هم به جان خریده حالا مهدی طارمی را جلو انداخته است.

بازیکن دیگر اما یکی از رقیبان مهدی طارمی است! لطفا تعجب نکنید چرا که این اتفاقات در فوتبال ایران امری طبیعی است. هم پستی‌ها و رقیبانی را می‌شناسیم که وقتی توان رقابت با همبازی خود ندارند سعی می‌کنند به او نزدیک شده و طرف را به نابودی بکشانند.

نفر سوم هم شنیدیم یک ستاره است. ستاره ای که گفته می‌شود به دنبال رسیدن یک مربی مطرح خارجی (اسمش کارلوس کی روش نیست) به نیمکت تیم ملی است. این ستاره از طرفی به موقعیت مهدی طارمی در پورتو و اروپا هم حسادت می‌کند و …

نقطه اشتراک این ۳ بازیکن مطرح تیم ملی اما عدم حمایت رسانه ای و واضح از مهدی طارمی است و به نظر می‌رسد چندان هم از خط خوردن همبازی خود ناراحت نباشند!

البته در این میان تنها سردار آزمون رفیق صمیمی‌مهدی طارمی بود که معرفت به خرج داد و با انتشار یک استوری یادی از همبازی خط خورده خود کرد اما سایر ملی پوشان از جمله ۳ بازیکن مورد اشاره ترجیح دادند به موقعیت فعلی خود فکر کنند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: طارمی اسکوچیچ تیم ملی اسکوچیچ تیم ملی طارمی ۳ بازیکن مهدی طارمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد

فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

دیگر خبرها

  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • (ویدئو) افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی