Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:05:22 GMT

سومین تمرین تیم ملی زنان در کیش (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۹۵۳۶

صبح امروز سومین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال زنان در اردوی تدارکاتی کیش برگزار شد و این جلسه تمرینی چند میهمان ویژه داشت.

به گزارش "ورزش سه" در سومین روز اردوی تیم ملی فوتبال زنان ایران به میزبانی جزیره کیش، شاگردان مریم ایراندوست از ساعت 10:30 در زمین چمن المپیک کیش تمرین امروز خود را زیرنظر کادرفنی آغاز کردند؛ این جلسه تمرینی حدود 90 دقیقه به طول انجامید و حوالی ساعت 12 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف اصلی از برگزاری اردو در جزیره کیش، شباهت آب و هوایی آن به کشور هند است، کشوری که قرار است ملی فوتبال زنان ایران برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2022 به آن سفر کند.

 

شاگردان ایراندوست امروز براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی کادرفنی، در چند آیتم بعد از آن‌که زیرنظر سمیه شهبازی به گرم کردن پرداختند، دستورات تاکتیکی را مرور کردند و مهیای انجام دیدار تدارکاتی فردا (چهارشنبه) مقابل تیم منتخب کیش شدند.

 

 

گفتنی است که تمرین تیم ملی فوتبال زنان با حضور چند میهمان ویژه برگزار شد؛ عزیزالله فرضی پور، محمدناصر نجف پور، مدیرعامل و معاون مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش به همراه محمود پازوکی، رییس هیات فوتبال کیش در تمرین حضور یافتند و دقایقی را با کادرفنی و بازیکنان به صحبت پرداختند.

 

فوتبال بانوان مریم ایراندوست

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان مریم ایراندوست ملی فوتبال زنان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دور جدید اردوی تیم ملی فوتبال ایران از چهارشنبه گذشته دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر کرج آغاز شده است تا زیر ۲۰ سال‌های فوتبال کشور تلاش خود را برای جلب نظر کادر فنی ادامه دهند.

این دوره از تمرینات تیم ملی جوانان کشورمان تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و پس از آن ارزیابی‌های مربیان این تیم طبق برنامه کاملاً مدون از پیش تعیین شده در مسیر کشف و استعداد و استفاده از جوانان ایران در مستطیل سبز ادامه دارد.

کد خبر 6095281

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • امام جمعه اهواز: والدین باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • گزارش اختصاصی خبرنگار مهر از تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج