Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال روز گذشته در بخشی از حرف هایش در جمع پیشکسوتان، درباره علت زمین تمرین نداشتن آبی ها، توضیحاتی داد

مصطفی آجورلو با بیست و سه روز تاخیر راز به هم خوردن قرارداد استقلال و زمین تمرین صنایع دفاع را افشا کرد.

به گزارش طرفداری، استقلال قبل از آن که به ورزشگاه آرارات تهران برود، در تهران در به در دنبال زمین تمرین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها یک روز هم در زمین صنایع دفاع تمرین کردند و گفته شد با همین مجموعه به مدت یک سال قرارداد می بندند اما تنها همان یک جلسه در زمین تمرین صنایع دفاع برگزار شد و مدیران این مجموعه دیگر به استقلال زمین ندادند.

رسانه طرفداری بیست و سه روز پیش علت زمین تمرین ندادن وزارت دفاع به استقلال را فاش کرده بود و روز گذشته مصطفی آجورلو هم با اشاره به این موضوع، خبر اختصاصی طرفداری را تایید کرد.

روز 25 مهر رسانه طرفداری نوشت همزمان با تمرین استقلال در زمین صنایع دفاع یکی از هواداران این تیم با پوششی نامناسب خارج از زمین تمرین رفتاری انجام داده که همین رفتار باعث شده مدیران مجموعه از عقد قرارداد با استقلال منصرف شوند. آن زمان باشگاه استقلال این گزارش را تایید نکرد اما مصطفی آجورلو روز گذشته در جمع پیشکسوتان استقلال با تایید آنچه رسانه طرفداری نوشته بود گفت:

از بغل استقلال برند درست کردند، بزرگ شدند، امکانات، خانه و زندگی دارند اما استقلال زمین تمرین ندارد. من باید 6 صبح به وزارت دفاع بروم، سر کج کنم و بگویم به من زمین بدهید چون تیمم 10 روز دیگر بازی دارد ولی به من می گویند چند دختر با سر و وضع بدی در آنجا هستند. زمین تمرین نمی دهیم چون آنجا فلان اتفاق می افتد. سر همین موضوع به من، منی که شهید تهرانی مقدم رفیق صمیمی ام بود، زمین ندادند. 

آجورلو افزود:

در هر صورت به من زمین ندادند و من هم درِ خانه رفیق خوب ارامنه ام رفتم و به من پناه دادند. برخی می گویند ما بزرگیم، پس بزرگی تان کو؟


 

همچنین بخوانید:

استقلال نگران تکرار اتفاق صنایع دفاع؛ یک فیلم ضبط شده، زمین تمرین را از آبی ها گرفت!

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم خوان کارلوس ویسنته پیشنهاد استقلال را نپذیرفت/ ادعای رسانه برزیلی جزییات سفر پر حاشیه تیم ملی بدنسازی به اسپانیا؛ فیتنسی ها پناهنده شدند! خروج کورنتن تولیسو از بایرن مونیخ به عنوان بازیکن آزاد بسیار محتمل است لوئیز انریکه: توصیه به ژاوی؟ او باید به من مشورت دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مصطفی آجورلو زمین تمرین صنایع دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال خوزستان آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با سپاهان در هفته بیست و ششم در اصفهان انجام داد و آماده دیدار حساس مقابل طلایی‌پوشان می‌شود.

بازیکنان استقلال خوزستان در تمرین امروز برنامه های تاکتیکی خود را برای تقابل با سپاهان مرور کردند و آخرین نکات فنی توسط کادرفنی این تیم به بازیکنان منتقل شد.

استقلالی‌ها در این تمرین ضربه به دروازه در دستور کار خود قرار دادند و راه‌های گلزنی به سپاهان را مرور کردند.

سیروس پورموسوی در جریان تمرین بازیکنانش را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها صحبت کرد تا از لحاظ روحی روانی در شرایط بهتری برای این مسابقه قرار بگیرند.

دیدار استقلال خوزستان و سپاهان فردا ساعت 18:10 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)