Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ۲ فصل گذشته به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا در قطر و عربستان برگزار شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تیرماه ۱۴۰۰ برنامه کامل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ را اعلام کرد و از برگزاری دوباره این بازی‌ها به صورت متمرکز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان در فصل جاری میزبان مسابقاتی از مرحله گروهی تا فینال بوده است.

بیشتر بخوانید

خورشیدی: موضوع اسکوچیچ و طارمی درون خانوادگی است

الهلال فینالیست غرب آسیا باید در تاریخ ۲ آذر میزبان پوهانگ استیلرز باشد.

در همین رابطه امین القاسم، دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان در مصاحبه با شبکه تلویزیونی این کشور گفت: عربستان با توجه به میزبانی خوبش در این فصل لیگ قهرمانان آسیا، سال آینده نیز کاندیدای اول برای میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا جام جهانی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صمد نوتاش، رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت انجام و ۶۶ بازی در این مسابقات برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات، تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد، نائب قهرمان شد.
مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیات فوتبال استان، پیشکسوتان و جمعی از مسؤولان در شهرستان مشکین شهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!