Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@12:06:46 GMT

احتمال کنار گذاشته شدن مدیرعامل سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۹۷۳۹

احتمال کنار گذاشته شدن مدیرعامل سپاهان

چند سالی است که قانون منع بکارگیری بازنشستگان در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مجموعه‌های تابعه دولت که از بودجه دولتی ارتزاق می‌کنند، در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و در حال اجراست. از همین رو در وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز این قانون مانند دیگر وزارتخانه‌ها به شکل عملیاتی در دستور کار قرار گرفت. به طوری که طبق نامه صریح وزارت صنعت که اواسط سال ۱۳۹۸ صادر شده بود، باشگاه‌های صنعتی نیز مشمول این قانون می‌شوند و نباید از افراد بازنشسته استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که خبرگزاری تسنیم، در اواخر سال ۱۳۹۸ رسانه‌ای و به فعالیت غیرقانونی برخی از مدیران باشگاه‌های صنعتی اشاره کرد.

به تازگی هم از سوی حسین میرزایی نماینده مجلس و رئیس هیئت تحقیق و تفحص شرکت فولاد مبارکه اصفهان نامه‌ای خطاب به محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه صادر شده است. در این نامه که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرنگار تسنیم قرار گرفته است ابتدا به قانون منع بکارگیری بازنشستگان اشاره و در ادامه دستوراتی که تاکنون برای رعایت این قانون صادر و ابلاغ شده،‌ یادآوری شده است. همچنین در پایان عنوان شده است: «دلیل توجیهی برای بکارگیری بازنشستگان و همچنین ادامه این روند غیرقانونی در آن شرکت (فولاد مبارکه) اعلام شود».

این درحالی است که باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه (سپاهان) به‌عنوان زیرمجموعه این شرکت در حال فعالیت است و محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه بازنشسته به حساب می‌آید. موضوعی که پیش از این منجر به خداحافظی ساکت از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال شده بود، ولی حالا او با وجود تذکرات پیاپی که داده شده است باز هم در سمتی دیگر که خلاف قانون منع بکارگیری بازنشستگان به حساب می‌آید، در مسند کار است.

هرچند که این نامه مشخصاً به شرکت فولاد مبارکه اصفهان صادره شده اما قانون منع بکارگیری بازنشستگان و لزوم اجرای آن در دیگر باشگاه‌های صنعتی کماکان بر قوت خود پابرجاست. هرچند که به نظر می‌رسد این موضوع به غیر از باشگاه سپاهان، در دیگر باشگاه‌های صنعتی نیز رعایت نشده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمدرضا ساکت سپاهان قانون منع بکارگیری بازنشستگان باشگاه های صنعتی فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!

استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان‌های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان‌ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

منبع: چندثانیه

tags # کرمانشاه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم