Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:18:09 GMT

افتتاح شعبه شورای حل اختلاف رسانه و فرهنگ در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۹۷۹۳

افتتاح شعبه شورای حل اختلاف رسانه و فرهنگ در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدحسین علوی عصر امروز در آیین افتتاح شعبه شورای حل اختلاف فرهنگ و رسانه که در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: با افتتاح شعبه شورای حل اختلاف فرهنگ و رسانه پرونده‌های قضایی مربوط به اصحاب رسانه و فرهنگ جهت حل و فصل و میانجیگری به این شعبه ارجاع داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضای این شعبه را نیز پیشکسوتان و فعالین حوزه رسانه استان اردبیل تشکیل می‌دهند و با استفاده از ظرفیت این عزیزان شاهد افزایش امر صلح و سازش در جامعه خواهیم بود.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان اردبیل با اشاره به این‌که نقش رسانه در فرهنگ‌سازی صلح و سازش بسیار موثر و ویژه است، بیان کرد: از اصحاب رسانه انتظار داریم با قلم خود در راستای افزایش میزان صلح و سازش نقش ایفا کنند. 

نقش اساسی رسانه در رشد و توسعه جامعه

سیدعبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: اقدام و عملکرد مسؤولان به واسطه اصحاب رسانه منعکس می‌شود و همچنین نقصان‌های موجود در جامعه نیز با قلم فعالین این حوزه نمایان می‌گردد؛ لذا رسانه نقش بسیار اساسی را در رشد و توسعه جامعه ایفا می‌کند.

طباطبایی تصریح کرد: امیدواریم با افتتاح شعبه شورای حل اختلاف فرهنگ و رسانه هیچ خبرنگاری راهش به دادگاه‌ها نیفتد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: شوراهای حل اختلاف استان اردبیل دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل شورای حل اختلاف فرهنگ و رسانه افتتاح شعبه شورای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گزارش بازدید از محله جوادیه توسط آقای امانی ارائه خواهد شد، اظهار کرد: معاون فنی و عمرانی شهرداری هم درخصوص دو پروژه مهم یادگار امام (ره) و شهید شوشتری توضیحاتی ارائه خواهد داد. انتخاب قائم مقامان ذیحساب و ارائه گزارش حساب درآمد و هزینه نیز قرائت خواهد شد. همچنین اصلاحیه غرف و میادین در این جلسه بررسی می‌شود.

وی با اشاره به حواشی جلسه قبل شورا، خاطرنشان کرد: این اتفاقات در شورایی که زنده است و قلب همه برای موضوعی مهم همچون حمل و نقل می‌تپد، می‌افتد و مسئله طبیعی است و نباید مهم قلمداد شود. مجلس زنده چنین مسائلی را هم دارد.

چمران گفت: ما در شرایط خاصی هستیم و برخی موارد مطرح شد که ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. متاسفانه موارد عنوان شده ضرر می‌زند. البته این موضوعات ربطی به شورا ندارد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها مطالب خوبی در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب منتشر کردند، یادآور شد: رسانه‌ها درخواست‌های مردم در مورد برگزاری نمایشگاه‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی را جویا شوند. دادستان کل کشور نامه بسیار خوبی به دولت ارسال کرده بود و فکر می‌کنم دولت باید این موضوع را پیگیری کند. البته وزیر صمت نسبت به این مسئله قول پیگیری داده است.

چمران با بیان اینکه نمایشگاه شهر آفتاب به عنوان نمایشگاه‌های رسمی پذیرفته شده است، تصریح کرد: بودجه خوبی برای تقویت و توسعه نمایشگاه شهر آفتاب در نظر گرفته‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • اختلاف‌ نظر مجلس و دولت؛ دلار چند؟
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم