Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@05:18:57 GMT

نظری: مشهد از میانگین بهداشت و درمان کشور عقب است

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۹۸۳۵

نظری: مشهد از میانگین بهداشت و درمان کشور عقب است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جلسه خیرین سلامت که در محل بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد، با بیان اینکه تعداد دو هزار و ۷۰۰ تخت نسبت به سرانه کشوری از این حیث عقب ماندگی داریم که قابل تامل است، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت خیرین سلامت و مدیریت علوم پزشکی می‌توانیم در قالب یک برنامه جهشی این عقب ماندگی را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: امیدواریم با وجود خیرین سلامت استان به عنوان یک سرمایه اجتماعی و با مدیریت علوم پزشکی بتوانیم یک برنامه جهشی و جهادی را برای جبران عقب‌ماندگی مذکور طراحی بکنیم.

وی با بیان اینکه اتکاء مدیریت استان بر اساس تشکل‌ها، حرکت‌ها و نهضت‌های مردمی است، افزود: در همه بخش‌های استان این نگاه را داریم که طی دوران خدمت خود به صورت جهادی عمل کنیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی یعقوبعلی نظری خیرین سلامت سرانه تخت بیمارستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر بهروز خاطرنشان کرد: در دولت مردمی تا کنون ۱۱۹ طرح آموزشی، کمک‌آموزشی و رفاهی تکمیل، تحویل و افتتاح شده است.
وی افتتاح ۷۲ طرح خوابگاه متأهلی و مجردی را از دیگر اقدامات وزارت بهداشت برای تقویت حوزه آموزش و توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست و از تکمیل ۲۴۳ طرح مسکن ویژه متخصصان و اقامتگاه پزشکان با اولویت مناطق محروم خبر داد و گفت: در دولت مردمی درمجموع، بیش از ۱۰۰ هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام و تبدیل وضعیت شدند.
دکتر رحیمی با اشاره به تحولات پیرامون سازمان‌ها، وجود نظام مدیریت عملکرد را اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و با تاکید بر نقش جوانان در پیشرفت جوامع، گفت: خصوصیات بی‌بدیل جوانان در سطح مدیریت موجب افزایش توان و ظرفیت سازمان می‌شود.
معاون وزیر بهداشت، توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی را راهبردی مهم در نوآوری و خلاقیت عنوان و تصریح کرد: جوانان امروزی با توجه به رشد فضای مجازی و رسانه‌ها، اطلاعات و سواد اجتماعی بالایی دارند و از جهتی نیز با توجه به شور جوانی، پویایی فعالی در زمینه‌های مورد تخصص خود دارند.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن