Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست مشترک با معاون وزیر صنعت، معدن و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار کرد: در استان اردبیل ما چندین شهرک و ناحیه صنعتی فعال داریم که توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در اولویت اساسی دولت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اردبیل تسهیلات مناسبی برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تحقق هرچه سریع‌تر این اعتبارات شاهد رونق و شکوفایی سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی در شهرک‌های صنعتی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل شهرک‌های صنعتی را پیشران در توسعه و پیشرفت اقتصاد و اشتغال استان معرفی کرد و گفت: انتظار می‌رود با تصمیمات مناسب و به هنگام سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران شاهد توسعه و رونق روزافزون نواحی و شهرک‌های صنعتی در اردبیل باشیم.

عاملی اظهار کرد: در جریان هشتمین سفر استانی رئیس جمهوری و هیأت دولت به استان اردبیل، مصوبات بسیار ارزشمندی برای توسعه و آبادانی شهرک‌های صنعتی به امضا رسیده است که قطعاً اجرای آن باعث رونق تولید و صنعت استان خواهد شد.

محمد اهلی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز در ادامه این نشست با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اردبیل اظهار کرد: در شهرک‌های صنعتی اردبیل در وضعیت فعلی در بحث زیرساخت‌ها فقیرترین روزهای خود را سپری می‌کند که امیدواریم با پیگیری اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل و تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه شهرک‌های صنعتی استان این معضل رفع شود.

محمد اهلی با اشاره به اینکه در دیدار با مدیرعامل سازمان صنایع کوچک بر پرداخت اعتبارات برای توسعه شهرک‌های صنعتی اردبیل تاکید شد، خاطرنشان کرد: اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به ویژه در خصوص شهرک‌های صنعتی راهگشای بسیاری از مشکلات ما خواهد بود که امیدواریم در مرحله استانی نیز با اختصاص اعتبارات مصوب گره این شهرک‌ها گشوده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل با پیش بینی هزینه کرد تا ۵۰۰ میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در حال اجراست که ادامه اجرای آن نیاز به تزریق منابع ملی و استانی دارد.

کد خبر 5347963

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار اردبیل شرکت شهرکهای صنعتی محمد اهلی سید حامد عاملی اردبیل اقتصاد اشتغال تولید جذب سرمایه گذاری سرمایه گذاری ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران بارش باران کرمانشاه عکس استانها اردبیل استانداری سمنان ایلام بارندگی شهرک های صنعتی استان اردبیل صنعتی اردبیل برای توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۲ کیلومتر از خطوط ۸ اینج آبرسانی شهر و روستاهای لیکک تعویض شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لیکک، امید صالحی در حاشیه بازدید از پروژه اصلاح و توسعه آب در شهرستان بهمئی اظهار داشت: فرسودگی بالای 50 درصو خطوط و شبکه های انتقال آب شرب در استان همچنان هم یکی از چالش های جدی ما به شمار می رود و هزینه و وقت زیادی از ما می‌گیرد. 

وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های ما، اصلاح و بهسازی خطوط انتقال و شبکه های آب بوده است، بیش از 50 کیلومتر در یاسوج با اعتبارات تخصیص شده از محل سفر ریاست جمهوری اصلاح شد، 107 روستا نیز از محل اعتبارات جهاد سازندگی با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد تومان اصلاح شد که عملکرد ما در این زمینه رتبه 2 استان در کشور را به همراه داشت.

صالحی افزود: در یاسوج برای مدیریت شکستگی ها شیرهای فشارشان نصب کردیم و بزودی نیز 12 شیر فشارشکن خریداری و نصب می‌کنیم تا حجم و تعداد شکستگی ها کاهش پیدا کند.

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سایر شهرها نیز به فراخور بودجه و گاهاً از محل اعتبارات داخلی و درآمد شرکت عملیات اصلاح و توسعه را انجام دادیم، نمونه آن در گچساران و باشت اتفاق افتاد.

صالحی خاطرنشان کرد: شهر لیکک و روستای اقماری آن مدت ها بود از فرسودگی رنج می‌برد و هدر روی ها باعث می‌شد مخازن آب به درستی آبگیری نشود، به همین دلیل کمبود آب به ویژه در فصل تابستان رخ می‌داد و مردم نیز گلایه مند می‌شدند.

وی ادامه داد: برای حل این مشکل در یک عملیات جهادی در 25 روز، 2 کیلومتر از خطوط انتقال در مسیر 7 ایستگاه پمپاژ تعویض شد، با این اقدام از هدر روی معادل 45 لیتر بر ثانیه جلوگیری شد و آب شرب 25 هزار نفر در شهر لیکک و 10 روستای این منطقه پایدار شد.

صالحی ابراز کرد: ین پروژه از محل اعتبارات و داشته های داخلی شرکت اجرا و بالغ بر 70 میلیارد ریال نیز صرفه جویی در مصرف اعتبارات محقق شد. با حذف هدر روی ها فرصت خاموشی به 3 ایستگاه پمپاژ داده می‌شود که با توجه به اهمیت پایداری برق در این منطقه گرمسیری، گامی مهم برای حراست از انرژی حیاتی برق نیز هست.

رئیس هیئت‌مدیره آبفا در پاسخ به سؤالی در خصوص ادعای برگشت اعتبارات این شرکت گفت: در طی یکسال اخیر بیش از 465 میلیارد تومان جذب اعتبار داشتیم و مستمراً با همکاران به دنبال جذب اعتبارات از محل های مختلف در تهران هستیم، حتی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز اعلام کرده ایم با توجه به وجود صورت وضعیت های مثبت و متعدد، آمادگی جذب اعتبارات سایر دستگاه ها را نیز داریم. در این شرایط و با توجه به اینکه برگشت اعتبارات در پایان سال مالی که انتهای تیرماه است، پرداختن به این ادعا نادرست و عاری از حقیقت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل