Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:40:32 GMT

خلعتبری: باخت مقابل ذوب آهن را جبران خواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۰۳۶۶

خلعتبری: باخت مقابل ذوب آهن را جبران خواهیم کرد

وینگر باتجربه سپاهان مدعی است این تیم قادر خواهد بود شکست در دربی اصفهان را با کسب نتایج موفق در ادامه مسیر جبران کنند.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی که مدعی اصلی این فصل محسوب می‌شود، در هفته گذشته مقابل ذوب آهن در دربی اصفهان شکست خورد. محمدرضا خلعتبری وینگر باتجربه طلایی‌پوشان درباره این بازی و شرایط تیمش گفت: بازی سختی بود و ما از قبل این را می‌دانستیم که دیدار حساس و دشواری در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه از فرصت‌هایی که داشتیم به درستی استفاده نکردیم و حریف هم بازی خیلی خوبی از خودش به نمایش گذاشت و این برد را به آنها تبریک می‌گویم. دربی های اصفهان همیشه حساس و دشوار هستند و این بازی هم همینطور بود. 

 

وی در مورد پنالتی از دست رفته و اخراج بازیکن سپاهان در این دیدار گفت: در مورد پنالتی ما بدشانس بودیم و به هر حال این اتفاق بعضی وقت‌ها رخ می‌دهد. سجاد شهباززاده بازیکن خوبی است و گل‌های زیادی برای سپاهان به ثمر رسانده و از این اتفاقات در فوتبال برای هر تیمی رخ می‌دهد. در مورد اخراج هم قبلا گفته بودم که به نظرم تصمیم داور در آن صحنه سختگیرانه بود.

 

وینگر سپاهان در مورد تعطیلی لیگ توضیح داد: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و باید از این فرصت ایجاد شده استفاده کنیم تا اگر نقاط ضعفی وجود دارد برطرف کنیم و با شرایط بهتری به مسابقات برگردیم.

 

خلعتبری در مورد تقابل با تراکتور بعد از تعطیلی لیگ گفت: تراکتور تیم خوب و پر هواداری است. فعلاً فرصت داریم تا روی این بازی کار کنیم و به امید خدا در این بازی می‌رویم تا سه امتیاز را بگیریم و بازی با ذوب آهن و اتفاقات آن را فراموش کنیم و شکستی که خوردیم را جبران کنیم. خوشبختانه در هفته‌ای که ما شکست خوردیم سایر تیم‌های مدعی هم نتوانستند نتایج خوبی بگیرند و اختلافی به آن صورت ایجاد نشد.

محمدرضا خلعتبری فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمدرضا خلعتبری فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بسیاری از هواداران پرسپولیس گمان می‌کردند علیرضا بیرانوند ار بازی جام حذفی سرخ‌ها را همراهی می‌کند اما غیبت این گلر طولانی‌تر شد.

بیرانوند بعد از اینکه بازی با گل‌گهر، ملوان و صنعت نفت را از دست داد این هفته گچ دست خود را باز کرد اما نتوانست شرایط همراهی سرخ‌پوشان مقابل آلومینیوم را به دست بیاورد.

بیرو در روز بازی سرخ‌پوشان ویدیویی از تمرینات اختصاصی خود برای تقویت مچ دستش منتشر کرد. کادر پزشکی پرسپولیس تلاش می‌کنند بیرانوند را به دیدار حساس مقابل سپاهان در لیگ برتر برسانند.

دیگر خبرها

  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود