Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز در نشست با مجموعه سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز گفت: ایجاد زمینه برای جلب اعتمادِ سرمایه‌گذاران از مهم‌ترین سرمایه‌گذاری ها در مسیر توسعه پایدار شهری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمد حسن اسدی اظهارداشت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جهان، سرمایه‌گذاری مهم‌ترین راه برون‌رفت شهرداری‌ها از مشکلات اقتصادی و تحقق توسعه پایدار شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی در این جلسه که با حضور معاون جدید مالی و اقتصادی شهرداری و معاونان و مدیران سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی برگزار شد، ایجاد زمینه اعتمادِ سرمایه‌گذاران را از مهم‌ترین سرمایه‌گذاری ها در مسیر توسعه پایدار شهری عنوان کرد. رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز افزود: توجه ویژه به ماهیت سازمان سرمایه‌گذاری و تعریف افق گسترده‌تر برای فعالیت‌های آن می‌تواند کلید طلایی شهرداری‌ برای دست‌یابی به درآمد پایدار باشد. عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: استفاده از تجربه کشورهای موفق در زمینه جذب سرمایه‌گذار، رایزنی با متخصصان این حوزه و بهره‌گیری از نیروهای توانمند و کارآمد، در اثربخشی فعالیت‌های جذب سرمایه‌گذار نقش مهمی دارد. دکتر اسدی همچنین ضمن بررسی بودجه سازمان و تکالیف ارائه شده از سوی شورا، گفت: با توجه به تکلیف شورا مبنی بر جذب ۶ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان قرارداد سرمایه‌گذاری، ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگ‌مقیاس شهرداری در مناطق مختلف، در دستور کار معاونت مالی و اقتصادی و سازمان سرمایه‌گذاری قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس سازمان سرمایه گذاری توسعه پایدار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: تمایل حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های مشارکتی، موجب شده ۳۱ پروژه در این منطقه باکاربری های مختلف اجرا شود که در حال حاضر بالاترین تعداد پروژه‌های مشارکتی را بین مناطق برخوردار است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت ورود بخش خصوصی برای پروژه‌های شهری اظهار کرد: سالیانی است که شهرداری اصفهان تجربه همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در پروژه‌های خود را داشته و دلایل مختلفی موجب ادامه این روند در مدیریت‌های مختلف شهری بوده است.

وی افزود: کاهش هزینه یکی از راهکارهای بخش خصوصی است که از طرفی دیگر به‌دلیل نبود موانع پیش روی شرکت‌های خصوصی، سرعت اجرای پروژه بالا رفته، با تورم کمتری روبه‌رو شده و مقرون به صرفه است، ارتقای کیفی و به کار بردن خلاقیت‌ها و ایده‌های به روز پروژه‌ها از راهکارهای دیگری است که منافع عمومی را در پروژه‌ها به همراه خواهد داشت؛ همین موضوع موجب شده مدیران شهری پروژه‌های خود را با مشارکت بخش خصوصی همراه سازند.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به تعداد پروژه‌های مشارکتی تصریح کرد: در این منطقه ۳۱ پروژه مشارکتی با کاربری‌های تجاری، اداری، پارکینگ و مسکونی در دست اقدام دارد به‌صورتی که ۱۲ پروژه فعال، ۱۲ پروژه در مرحله اتمام، ۲ پروژه در مرحله صدور پروانه ساختمانی و ۵ پروژه در مرحله انعقاد قرارداد در دست دارد.

محمدحسینی ادامه داد: سال جاری ۶ پروژه مشارکتی با کاربری مسکونی در نظر گرفته شده که آماده معرفی به سرمایه‌گذاران است و با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران در این منطقه، روند جذب سرمایه‌گذار به سرعت انجام و پروژه‌ها عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه مشارکتی میخک گفت: این پروژه در محله خانه اصفهان خیابان شهید دوران واقع شده و در زمینی به مساحت ۹۰۲ با زیربنای ۳۸۷۹ مترمربع در حال احداث است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: با طراحی خوب این پروژه ۲۱ واحد مسکونی در نظر گرفته شده که پیشرفت ۵۵ درصدی داشته است.

کد خبر 748300

دیگر خبرها

  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مدیریت باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟