Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@22:47:19 GMT

خدمت به مردم مهم‌ترین پیام شهدا است

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۰۸۴۵

خدمت به مردم مهم‌ترین پیام شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، عبدالله  صادقی عصر امروز در یادواره شهید دانش آموز کرامت آسوری اظهار داشت: امروز خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های الهی مهمترین پیام شهدا است و الگوهای واقعی جوانان و نوجوانان شهدا هستند که از جان خود برای دفاع از ارزش‌ها گذشتند بنابراین باید سیره و رفتار آنها به خوبی تبیین کنیم و رسالت بزرگی در این زمینه برعهده داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هدف از برگزاری یادواره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار و بی بدیل به جوانان جامعه است.

صادقی تصریح کرد: شهیدان در اوج مظلومیت در برابر دشمنان ایستادند و به معنی واقعی کلمه شجاعت ، غیرت ، مردانگی و از خود گذشتگی را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه ناحیه رودان بیان داشت:  ترویج ارزش‌های الهی، امر به معروف و نهی از منکر، معرفی معروف‌ها و یادآوری دفاع مقدس و تجلیل از شهدا از دیگر کارکردهای یادواره شهدا است.

صادقی با اشاره به حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران در نجات کشتی ربوده شده کشور گفت: آمریکا آنچنان خار و ذلیل شده که مبدل به دزد دریایی منطقه  شده است.

وی افزود: این نشان دهنده آن است استکبار از حرکت ها جمهوری اسلامی در مقابله با تحریم ها و صادر کردن نفت سردرگم شده است.

وی گفت: در حادثه اخیر آمریکایی ها در مقابل ۱۰ الی ۱۵ پاسدار جمهوری اسلامی آنچنان حیران و گرفتار شدند که چاره ای جز تسلیم شدن نداشتند.

سرهنگ صادقی خاطر نشان: آمریکا هم اکنون دست التماس به سوی ایران برای ورود به مذاکرات را دراز کرده، اما بدانند اول باید تحریم ها را بردارند تا ایران اسلامی به پای میز مذاکره برگردد.
وی تصریح کرد: وقتی موشک یمنی پهباد آمریکا را در عربستان مورد هدف قرار می‌دهند یعنی آمریکا در همه جا دارد سیلی می خورد.

وی ادامه داد: امروز  آبرو و حثیت آمریکا در دنیا رفته است و فرار مفتضح  آنها از افغانستان نمونه بارز آن بود.

وی با اشاره به حمله سایبری به سیستم سوخت رسانی پمپ بنزین های کشورمان گفت: در این موضوع جوانان ایران اسلامی در عرض چند ساعت مقابله این حمله ایستادند و تا زمانی که تفکر شهید فهمیده در جمهوری اسلامی است هیچ آسیبی متوجه جامعه اسلامی ما نخواهد شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس

کلیدواژه: رودان یادواره شهدا سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه رودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند

ایسنا/سمنان  نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به برخی سوءاستفاده‌های احتمالی در حوزه کاری شوراها از مسئولان شوراهای اسلامی خواست روزنه‌ها و منافذی را که به ایجاد رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص منجر می‌شود مسدود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی ۱۱ اردیبهشت در دیدار با رئیس شورای عالی استان‌ها و رئیس و اعضای شورای اسلامی استان سمنان با تبریک روز ملی شوراها اظهار کرد: انتظار می‌رود که اعضای شوراهای اسلامی اجازه ندهند برخی افراد از نهاد شورای اسلامی در شهرها و روستاها برای خود اصطلاحاً کیسه‌ای بدوزند. 

وی به نقش شوراهای اسلامی در رشد و توسعه شهرها و روستاها اشاره کرد و گفت: براساس آموزه‌های دینی هرکس در صدد گره‌گشایی از امور مردم برآید، مشمول پاداش‌های سنگین الهی خواهد شد. 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شوراها نقش ویژه‌ای در خدمت‌رسانی به شهروندان دارند افزود: اینکه شهرداران توسط شوراهای اسلامی انتخاب می‌شود نشان می‌دهد جایگاه شوراها در نظام جمهوری اسلامی، جایگاهی ویژه و مهم است.  

امام جمعه سمنان با تاکید بر خدمت‌رسانی صادقانه اعضای شوراها به آحاد مردم تصریح کرد: خوشبختانه بخش عمده اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان را افرادی تشکیل می‌دهند که نیت خود را خدمت به مردم و جلب رضایت پروردگار قرار داده‌اند. 

وی با نکوهش استفاده از جایگاه شوراهای اسلامی برای دیده شدن و یا دستیابی به مَناصب دنیوی تصریح کرد: آن گروه از اعضای شوراهای شهر و روستا که در هر ساعت از شبانه‌روز خود را مکلّف به خدمت به مردم می‌دانند شایسته تقدیر و تشکر هستند چراکه برای جلب رضایت شهروندان تلاش می‌کنند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی خواستار پیش‌بینی تدابیر قانونی برای جلوگیری از سوءاستفاده از نهاد شورا توسط برخی افراد شد و گفت: مسئولان شوراهای اسلامی در رده‌های مختلف باید روزنه‌ها و منافذی را که به ایجاد رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص منجر می‌شود مسدود کنند و اجازه ندهند برخی افراد از نهاد شورا برای خود اصطلاحا کیسه‌ای بدوزند! 

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان با بیان اینکه مردم تلاش مسئولانی که در حال خدمت صادقانه به آنها هستند را فراموش نخواهند کرد افزود: اینکه از فلان مسئول نام نیکو در میان مردم برجا بماند توفیقی الهی است که حضرت ابراهیم (ع) نیز آن‌را از درگاه خداوند طلب کرد. 

وی حضور مهندسان، متخصصان و صاحبان تجربه در شوراهای اسلامی شهر و روستا را مغتنم دانست و اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند و تلاش کنند از این فرصت برای خودسازی و نیز ثبت عمل صالح در پرونده خود استفاده کنند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اهمیت اولویت‌بندی امور خاطرنشان کرد: اعضای شوراهای اسلامی برنامه‌های خود را بر اساس نیازها و مشکلات واقعی مردم تنظیم کنند و درگیر امور نمایشی یا مطرح شدن خود نباشند!

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • هدف استعمار فرانو تسلط بر مغز جوانان است
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • پیام جوانان غزه به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: «شما امید ما هستید/ قوی بمانید»
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد