Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین شافعی در نشست با هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی شیراز اظهار داشت: بزرگان بسیاری برای اتاق‌ها زحمت کشیده‌اند و ما امروز میراث‌دار این بزرگان هستیم و باید بر روی این موضوع تعصب و غیرت داشته باشیم.

وی افزود: اگر امروز ما به عنوان هیئت نمایندگان و منتخبان اعضای اتاق‌ها برگزیده شدیم باید خادمان بخش اقتصاد کشور و استان‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شافعی اظهار داشت: ما به عنوان بخش خصوصی باید بر مواضع و نظراتمان بایستیم اما معتقدیم نظراتمان را باید با ادبیات درست و کارشناسی بیان کنیم در غیر این صورت فضا و فرصت گفت‌وگو از دست می رود.

وی اضافه کرد: بخش خصوصی باید در انتخاب راه حل و مسیر انجام فعالیت‌ها راهی را انتخاب کند که بهترین نتیجه را برای بخش اقتصاد کشور به دنبال داشته باشد و این مهم باید استراتژی اصلی ما باشد.

شافعی ادامه داد: فرصت آزمون و خطا در فضای کشور نیست و با همه واقعیت‌ها روند حرکت در کشور امیدوارکننده است ما به عنوان پارلمان بخش خصوصی وظیفه خود می‌دانیم برای تقویت و بهبود شرایط در کنار دولت باشیم.

رئیس اتاق ایران در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: انتخاب اتاق شیراز در سه ماه متفاوت به عنوان برترین‌های جهان افتخار بزرگی برای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور است زیرا نشان می‌دهد حرکت ما به سمت استاندارهای جهانی اتاق‌های بین المللی موثر بوده است.

وی افزود: جای مباهات است که جایگاه اتاق شیراز در کشور شایسته و با منزلت است و این اتاق جز اتاق‌های فاخر در بین اتاق‌های سراسر کشور است و بسیاری از طرح‌ها و ایده‌های این اتاق به کل کشور تسری داده شده است.

شافعی ادامه داد: تلاش می‌کنیم مسیر و ابزار حرکت اتاق‌های پیشرو را برای ادامه حرکت‌های بالنده بیش از پیش فراهم کنیم.

 غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران در سفر یک روزه به شهر شیراز در جلسه هیئت نمایندگان این اتاق شرکت و ضمن دیدار با همکاران از بخش‌های مختلف این اتاق بازدید کرد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: بخش خصوصی غلامحسین شافعی اتاق بازرگانی ایران پارلمان بخش خصوصی بخش خصوصی اتاق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان

داوطلبان می توانند از تاریخ مذکور حداکثر تا روز یکشنبه، ۱۶ این ماه هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصرا" از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به این سازمان اعلام کنند.

 نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ برای داوطلبان چهار گروه‌ آزمایشی علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی، زبان های خارجی و هنر روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت جاری در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

دومین و آخرین روز نوبت دوم کنکور نیز با شرکت بیش از نیم میلیون (۵۰۱ هزار) داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی نیز جمعه ۷ اردیبهشت در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی آغاز شد.

در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبان در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

نوبت دوم آزمون سراسری تیر برگزار می شود و نمرات کنکور سال گذشته همچنان معتبر است؛ یعنی دو آزمونی که سال گذشته برگزار شد، همچنان نمراتشان معتبر است و در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد، داوطلبان می توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یا به سازمان سنجش اجازه بدهند نمره بالاتری را برای آن ها لحاظ کند.

 کارنامه اولیه داوطلبان نوبت نخست نیمه مرداد جاری اعلام و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز با ارزش ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه اکسپو
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • بخش خصوصی به افزایش همکاری کشورهای آسیا کمک می‌کند
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • گام عملی برای جهش تولید