Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:46:45 GMT

استاندار فارس ۱۹ آبان به قیروکارزین سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۱۰۰۰

استاندار فارس ۱۹ آبان به قیروکارزین سفر می‌کند

ایسنا/فارس فرماندار شهرستان قیروکارزین گفت: دکتر ایمانیه، استاندار فارس، قرار است چهارشنبه ۱۹ آبان به این شهرستان سفر کند.

علی محمد کریمی عصر سه‌شنبه ۱۸ آبان به خبرنگاران گفت: استاندار فارس در این سفر ضمن انجام بازدید از امکانات و طرح‌ها و فعالیت‌های اجرا شده و در دست اجرای این شهرستان، از نزدیک به امکانات، مشکلات و کاستی‌ها و نیازها بیشتر آشنا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه، سفر دکتر ایمانیه می تواند دورنمای برنامه های دولت در این شهرستان را ترسیم و تثبیت کند، گفت: بازدید از توانمندی ها و برخی از طرح های عمرانی- بهداشتی در ست اجرا، نظیر؛ توسعه بیمارستان امام محمد باقر (ع) و مرکز جامع سلامت افزر از برنامه های این سفر است. 

کریمی با بیان اینکه شهرستان قیروکارزین از قطب های کشاورزی و باغداری استان فارس و کشور محسوب می‌شود، گفت: بازدید از باغ ها و اراضی آسیب دیده از خشکسالی در غرب و جنوب قیر و دشت کارزین از دیگر برنامه های مد نظر استاندار فارس در این سفر است.

فرماندار قیروکارزین با بیان اینکه در سال های اخیر قسمتی از پروژه جاده مواصلاتی قیر به عسلویه به عنوان بخشی از یک طرح ملی اجرا و قسمت اعظمی از آن تا کنون اجرایی نشده است، افزود: استاندار فارس از طرح جاده احمد آباد بازدید و پیشرفت فیزیکی آن را بررسی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه این سفر و نگاه ویژه دولت قوی مردمی در حل مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار می تواند بستر رشد و توسعه شهرستان قیروکارزین را فراهم کند، اضافه کرد: مردم ولایت مدار این شهرستان همواره پشتیبان نظام اسلامی و حامی دولت در حل و رفع مشکلات هستند.

به گفته کریمی؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیر کل راه و شهرسازی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای، مدیرعامل آبفای استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نماینده شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل و کشور، اعضای هیئتی هستند که در این سفر استاندار فارس را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهرستان قیروکارزین استاندار فارس استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بازدید‌های میدانی خود از واحد‌های تولیدی، امروز با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مسائل و مشکلات تکمیل و توسعه این طرح‌ها شد.

جواد کرمی در حاشیه این بازدید‌ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای تحقق شعار سال و حسب تاکیدات مقام عالی استان در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام اقتصادی و حل و فصل آنها، امروز از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر جهت اجرای طرح توسعه واحد بازدید کرده و برای حل مشکلات مربوطه با ارائه راهکار، تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه‌های ذیربط جهت اقدام ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان