Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» سید علی یزدی‌خواه در واکنش به اظهارات برخی از اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه پس از توقیف نفتکش متخلف در دریای عمان، نیروهای سپاه به جای درگیری با دزدان دریایی آمریکایی، باید از طریق مذاکره این مشکل را حل می‌کرد، اظهار داشت: اصلاح طلبان اهل عمل نیستند و همواره به دنبال آن هستند که با گفتاردرمانی کشور را اداره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی متذکر شد: در دولت سابق ۸ سال مذاکره کردیم که نتیجه برجام و مذاکرات برای همه مردم روشن و شفاف است و عایدی برای ما نداشت. اگر ما قدرت میدان را نداشته باشیم، قطعاً سر میز مذاکره هم قدرت چانه‌زنی نخواهیم داشت. در واقع، اگر دست دیپلمات‌های کشورمان پر نباشد و از موضع قدرت سر میز مذاکره ننشینند، در مذاکرات هیچ چیزی عاید کشورمان نخواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان ثابت کردند که اهل مماشات با غربی‌ها هستند و اگر اقدام برای دزدی نفت ایران از سوی کشورهایی چون ژاپن و چین اتفاق می‌افتاد، قطعاً به گونه دیگری رفتار می‌کردند و واکنش دیگری نشان می‌دادند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قابل انکار نیست که هیمنه آمریکا روز به روز بیشتر فرو می‌ریزد. آمریکا در خلیج فارس ۴۰ هزار نیروی مسلح و تعداد زیادی تفنگدار دریایی دارد، در ۷ کشور حاشیه خلیج فارس پایگاه نظامی دارد اما با وجود این، سپاهیان سلحشور ایران در مقابل آنان ایستادند و اجازه ندادند که به حقوق ملت ایران تجاوز شود.

یزدی‌خواه با بیان اینکه عجیب است که اصلاح‌طلبان توقع دارند با این راهزنان برخورد نکنیم، گفت: ملت‌هایی که به دشمنان اجازه تجاوز و سرقت می‌دهند و در مقابل آنان ایستادگی نمی‌کنند، با دست خودشان باعث ذلت کشورشان می‌شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: اصلاح‌طلبان از روی استیصال این حرف‌ها را مطرح می‌کنند چرا که می‌بینند در مقابل قدرت‌نمایی فرزندان این ملت حرفی برای گفتن ندارند و به همین دلیل اصل این کار را انکار می‌کنند و می‌گویند که ما نباید با آنان درگیر می‌شدیم و باید مذاکره می‌کردیم.

وی بیان کرد: اصلاح‌طلبان می‌گویند که ما در مقابل تجاوز غربی‌ها و آمریکا نباید هیچ اقدامی کنیم و باید در مقابل عمل انجام شده، قرار بگیریم و سپس بنشینیم و مذاکره کنیم. این منطق غرب‌گرایان داخلی از نظر ما مردود است. ما یقه متجاوزان را می‌گیریم، دست آنان را قطع می‌کنیم و سپس پای میز مذاکره می‌نشینیم تا دیگر چنین غلطی نکنند و به دنبال دزدی از ایران نباشند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: اصلاح طلبان غرب یزدی خواه اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است

به گزارش "ورزش سه"، اولین چیزی که با دیدن عملکرد امشب هالند به ذهن هواداران و اهالی فوتبال می‌رسد این است که چگونه او روی گل دوم سیتی آنقدر پریده است اما ارلینگ هالند مانند بقیه انسان‌های فانی نیست. او اکنون شخصیت خودش را در بازی‌های ویدیویی دارد، البته همیشه چیزهای دنیوی دیگری در مورد او وجود داشته است‌ همانطور که او از کنار نلسون سمدوی بیچاره به پرواز درآمد، گویی توسط نوعی نیروی نامرئی از زمین بلند می‌شود، با این حال پرش کافی نبود و هنوز برای گلزنی یک ضربه سر نیاز بود. هالند این کار را هم کامل انجام داد و شماره ۹ منچستر سیتی ضربه سری فوق‌العاده را به گوشه سمت مخالف زد و دروازه را باز کرد. این گل آنقدر شگفت‌انگیز و کامل بود که کمتر کسی به ارسال فوق‌العاده رودری توجه می‌کند.

جیمی کرگر خاطرنشان کرد که این گل او را یاد گل زیبای کریستیانو رونالدو در یوونتوس و مقابل سمپدوریا می‌اندازد. او همچنین گفت که شباهت‌هایی بین هالند و مایکل جردن، بسکتبالیست معروف، در توانایی خودشان برای ماندن در هوا وجود دارد.

این گل دوم او بود، گل اول را غول نروژی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود و گل‌های سوم و چهارم هم در راه بودند. سیتی با این گل‌های هالند برای تبدیل شدن به بهترین تیم انگلیس در یک بازی دیگر هم پیروز شد.

آرسنال خوب بوده است، خیلی خوب، اما آنها باید نگران باشند زیرا احتمال امتیاز دادن سیتی، آن هم با این هالند، بسیار کم و چیزی نزدیک به صفر است.

غول خط حمله سیتی در حالت ویران‌گر قرار دارد، درست مانند شخصیتش در بازی ویدئویی کلش آف کلنز و یا غول‌های انیمه اتک آن تایتان، اما با یک تفاوت بزرگ. او واقعی است و کابوسی است برای مدافعان و دروازه‌بانان لیگ برتر. بازیکنان ولوز این را به خوبی می‌دانند و اگر به هالند شک دارید بهتر است از آنها بپرسید!

در اواخر نیمه اول هالند این بار خودش پنالتی گرفت و آن را تبدیل به گل کرد تا با یک هت‌تریک به رختکن برود. او می‌توانست در همان بین نیمه توپ را با خود ببرد و نگه دارد.

وایکینگ در فوتبال مدرن در مقابل دروازه رقبای بسیار کمی دارد. شاید هیچکس. حالا که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در لحظه گرگ و میش ‌و اواخر دوران فوتبال‌شان قرار دارند، اعداد و ارقام هالند برای سیتی بسیار شگفت‌انگیز و البته برای رقیبان ترسناک به‌نظر می‌رسند.

۹ هت‌تریک، ۶۱ گل در لیگ برتر در ۵۹ بازی که از ابتدا در ترکیب بوده است، ۳۵ گل در کل رقابت‌های این فصل، علیرغم غیبت دو ماهه به دلیل مصدومیت، در کل ۸۸ گل در ۹۴ بازی. باورنکردنی.

در این بازی فقط ضربه سر و هت‌تریک نبود که توانایی‌های او را نشان می‌دهد. در نیمه دوم چند ثانیه پس از گل هوانگ به ادرسون، هالند با پاسی عالی از فودن به توپ رسید. استپ او عالی بود اما لمس توپش نه‌چندان خوب. با این حال به سمت راست محوطه رفت و با یک شوت زیبا به سمت چپ، پوکر خود را ثبت کرد. این نمایش پرشور از هالند و سیتی نشان داد که آنها حتی یک اینچ هم به آرسنال فرصت نمی‌دهند.

هالند پس از بازی هم در مقابل خبرنگاران خودی نشان داد. مهاجم شماره ۹ در پاسخ به سوالی درباره اظهارات روی کین که او را «بازیکنی در حد لیگ دو» نامیده بود، گفت: «من واقعاً هیچ اهمیتی به آن مرد نمی‌دهم.»

روی کین قبلا گفته بود که هالند در سطح لیگ دو است و سپس به شوخی گفته بود حالا به چمپیونشیپ رسیده اما به‌نظر با این نمایش‌ها باید نظرش را اصلاح کند. برای این تغییر کافی است از مدافعان و دروازه‌بان ولوز نظرشان را بپرسد.

دیگر خبرها

  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می‌دانند
  • عباس عبدی خطاب به نواصولگرایان: آی‌ کیوتان در اندازه گنجشک هم نیست
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می دانند/ عقل هم چیز خوبی است
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است