Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@01:24:16 GMT

عملیات غیرممکن ژاوی؛ بازگرداندن لئو مسی به بارسا

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۱۳۷۴

عملیات غیرممکن ژاوی؛ بازگرداندن لئو مسی به بارسا

مارکا مدعی شد که شاید ژاوی بتواند در سال 2023 لیونل مسی را برای بازگشت بارسلونا متقاعد کند.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان اخیر بود که یکی از شوکه کننده ترین اتفاقات نقل و انتقالاتی فوتبال طی سالیان اخیر رخ داد؛ جایی که باشگاه بارسلونا اعلام کرد به دلیل مسائل مالی قادر نیست قرارداد فوق ستاره آرژانتینی خود یعنی لیونل مسی را تمدید کند و باید راه دو طرف بعد از 21 سال به جدایی ختم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بعد از قطعی شدن جدایی لیونل مسی از بارسلونا شایعات زیادی در در مورد آینده او مطرح شد اما نهایتاً همانطور که پیش‌بینی می‌شد برنده شش باره توپ طلا به پاری سن ژرمن پیوست. فوق ستاره آرژانتینی و برنده شش باره توپ طلا با قراردادی دو ساله راهی پارک دو پرنس شد. همچنین بندی در قرارداد مسی وجود دارد که به واسطه آن او می تواند یک فصل دیگر قرارداد خود را با تیم فرانسوی تمدید کند.

 

با این حال شرایط فوق ستاره آرژانتینی در پاری‌سن ژرمن مطابق انتظار پیش نرفته و مسی نتوانسته نمایش های درخشانی در ترکیب تیم مائوریسیو پوچتینو ارائه دهد. در عین حال تقریباً محال به نظر می‌رسد که پاری‌سن‌ژرمن اجازه دهد این بازیکن پیش از پایان قرارداد دو ساله خود این تیم را ترک کند.

 

 

 

 

با این وجود مارکا گزارش جالبی در مورد لیونل مسی منتشر کرده و مدعی شده که سرمربی جدید بارسا یعنی ژاوی هرناندز می‌تواند اسطوره بلوگرانا را به نوکمپ بازگرداند. این منبع اسپانیایی نیز تاکید کرده که مسی تا پایان قرارداد دو ساله خود در PSG خواهد ماند و در سال 2023 ژاوی می‌تواند او را برای بازگرداندن به بارسلونا راضی کند.

پاری سن ژرمن ژاوی لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن ژاوی لیونل مسی بارسلونا پاری سن ژرمن لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد

هافبک فرانسوی العربی قطر دوست دارد فصل بعد با پیراهن بارسلونا به میدان برود.

به گزارش ایسنا، مارکو وراتی یکی از بازیکنانی بود که در سال‌های اخیر همواره بحث حضورش در بارسلونا مطرح شد. از وراتی به عنوان بهترین گزینه برای جایگزینی ژاوی بعد از جدایی از آبی اناری ها یاد شد با این حال پاری سن ژرمن در دوران اوج این بازیکن اجازه جدایی به او را نداد.

روزنامه الموندو نوشت که وراتی رویای حضور در بارسلونا را دارد و به همین خاطر برای فصل بعد خود را به آبی اناری ها پیشنهاد داده و منتظر تصمیم نهایی ژاوی است.

وراتی بعد از جدایی از پاری ژرمن تصمیم گرفت که راهی العربی قطر شود و فصل خوبی را در این تیم پشت سر نگذاشت. او بعد از حضوری کوتاه مدت در لیگ ستارگان قطر قصد دارد که به فوتبال اروپا برگردد و این بار پیراهن بارسلونا را برتن کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم