Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، سیدعلی احمدزاده روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نحوه پیشرفت واحد های آسیب دیده شهر زلزله زده سی سخت ،اظهار داشت: در بازدید دفعه قبلی برخی از ساکنان سی سختی برای تکمیل منازل خود، با تعدادی از  دستگاه های دولتی همچون بنیاد مسکن و راه و شهرسازی و دیگر دستگاه ها مشکل داشتند و یک هفته به این دستگاه ها مهلت داده شد تا موانع را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد واحد هایی که مشکل داشتند سرجمع ۲۰۰ مورد بود که مشکلات آن ها رفع شده و ساخت و سازها شتاب گرفته است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از مجموع یک هزار و ۶۸۰ واحدی که کار ساخت آن ها آغاز شد ۹۵۴ واحد به بهره برداری رسیده است.

احمدزاده ابراز داشت: از این تعداد ۴۰۲ واحد شهری و ۵۵۲ واحد مسکن روستایی بوده است.

وی ادامه داد: ۳۹۲ واحد در این شهر در مرحله سقف گذاری هستند که تا پایان آذرماه تکمیل می شوند.

براساس این گزارش ، امروز ۸۰ واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)در شهر زلزله سی سخت با حضور قائم مقام این نهاد ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی افتتاح و واگذار شد.

به گفته مسئولان کمیته امداد امام ۷۰ منزل مسکونی مددجویان زلزله دنا نیز تا پایان آذرماه تکمیل می شود.

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر شامگاه ۲۹ بهمن ماه شهر سی سخت را لرزاند و همچنان پس لرزه های آن ادامه دارد. تاکنون بزرگترین پس لرزه آن ۴.۵ ریشتر بوده است که ظهر چهارشنبه ۶ اسفندماه شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

در پی وقوع زلزله ۵ و ۶ دهم ریشتری به ۳ هزار و ۷۰۰ واحد از منازل مسکونی خسارت وارد شد.

۸۰۰ واحد به علت خسارت ۶۰ تا ۱۰۰ درصد نیاز به بازسازی دارد و از مجموع ۳ هزار و ۷۰۰ واحد نیز ۲ هزار و ۹۰۰ واحد تعمیری هستند.

از مجموع ۸۰۰ واحد بازسازی ۴۲۰ واحد شهری و ۳۸۰ واحد روستایی و از ۲ هزار و ۹۰۰ واحد تعمیری هزار و ۵۰۰ واحد شهری و هزار و ۴۰۰ واحد روستایی است.

میزان خسارت زلزله به واحد های تعمیری بین ۲۰ تا ۴۰ درصد و بر اثر این زلزله به ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی خسارت معیتشی از جمله تخریب اسباب و وسایل منزل خسارت وارد شده است.

۶۴ نفر در این زلزله دچار مصدومیت شدند.

 ۱۲ فروردین سال ۹۷ نیز زمین لرزه ۵.۲ ریشتری در شهرهای سی سخت و یاسوج خساراتی به بار آورد.

شهرستان ۴۲ هزار نفری دنا در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج زلزله در سی سخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج زلزله در سی سخت کهگیلویه و بویراحمد یاسوج زلزله در سی سخت کهگیلویه و بویراحمد سی سخت ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم