Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@20:38:57 GMT

سقوط مرموز ۲ دختر ۱۲ و ۱۶ ساله

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۱۵۹۱

دختر ۱۲ و ۱۶ساله از طبقهٔ هفتم یکی از ساختمان‌های واقع در شهرک مسکونی پیامبراعظم (ص) بندرعباس سقوط کردند.

به گزارش رکنا، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت این حادثه ساعت ۵بامداد ۱۷آبان‌ماه رخ داد که نوجوان دختر ۱۶ساله در همان صحنه حادثه براثر شدت جراحات فوت کرد و دختر ۱۲ساله با آمبولانس به بیمارستان شهید محمدی منتقل و عمل جراحی شد که حال او وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفتهٔ دکتر نوروزیان، علت این حادثه درحال بررسی است. گفتنی است براساس گزارش‌های مردمی حدود دو هفته قبل نیز در یکی دیگر از مجتمع‌های مسکونی مسکن مهر بندرعباس دختر دیگری از ساختمان ۵طبقه پرت شد و جان خود را از دست داد.

علت این حوادث تاکنون اعلام نشده است اما با توجه به فراگیر شدن آن نیازمند توجه و بررسی از سوی نهادهای مسئول در حوزهٔ اجتماعی است.

علاوه بر آن لازم است که والدین نسبت به سلامت روان فرزندان نوجوان خود که در سنین حساسی قرار دارند توجه بیشتری کرده و موضوع را فورا با متخصصان مربوطه در جریان بگذارند تا از حوادث جبران‌ناپذیر جلوگیری کنند.

تلاش برای ایجاد آرامش در فرزند و ایجاد روابط صمیمانه، محترمانه و سرشار از توجه می‌تواند به آرامش روانی کودکان و نوجوانان کمک کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مهاباد مذاکرات وین مسعود فیاضی سقوط مرموز دختر فوت طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مهاباد مذاکرات وین مسعود فیاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت

علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد، گفت: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد که سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

او به خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، • تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانید. وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشو‌های پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمد‌ها کاهش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • امام جمعه اهل سنت کلاله: حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه واژگونی پژو ۲۰۶
  • مفقود شدن مرموز «یسنای» ۴ ساله در زمین کشاورزی +تصویر
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله