Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@23:15:35 GMT

دستگیری سارقان و کشف خودروهای مسروقه

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۱۶۴۴

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از دستگیری و انهدام باند 3 نفره سرقت خودرو و کشف 15 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش میزان،‌ سرهنگ کارآگاه سیدقاسم موسوی فر بیان داشت: بیست و دوم مهر ماه پرونده ای با موضوع سرقت یک دستگاه خودرو پراید و دستگیری یک متهم به پلیس آگاهی ارجاع و تحت پی جویی کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پایگاه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: شاکی به پلیس آگاهی دعوت، پیرامون موضوع مطروحه و نحوه سرقت خودرو از وی تحقیق اظهار داشت، بیست و یکم مهر ماه اتومبیل پراید خود را در روبروی محل سکونت خود واقع در خیابان پیروزی، پارک و صبح روز بعد هنگام عزیمت به محل کار متوجه بسرقت رفتن خودرو شدم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان بدوا از متهم تحقیق، اتهام سرقت خودرو را منکر و عنوان کرد، خودرو را از شخصی به اسم فریبرز که چندی پیش در پاتوقی بخاطر مصرف مواد مخدر با وی آشنا شده تحویل و اطلاعی از مسروقه بودن خودرو نداشتم. ولی با توجه به وضعیت متهم و سوابق متعدد او، علاوه بر اتهام اخیر احتمال سرقت های دیگر از ناحیه وی و همدستانش متصور بود.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در این راستا کارآگاهان با استفاده و بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم موفق می شوند رد پای متهم را در چند فقره سرقت اخیر کشف کنند که در بازجویی مجدد متهم وقتی در برابر ادله متقن کارآگاهان قرار گرفت چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت که با پیشنهاد همدستش در سرقت خودرو مشارکت داشته است.


سرهنگ کارآگاه موسوی فر افزود: کارآگاهان در ادامه با اقدام به موقع همدست متواری متهم به اسم فریبرز را در عملیاتی ضربتی دستگیر و یک دستگاه خودرو پراید دارای سابقه سرقت را از وی کشف کردند که در بازرسی صندوق عقب خودرو تعداد 4 دستگاه باند،2 دستگاه آمپلی و 3 حلقه لاستیک کشف، ضبط و متهم به همراه اموال مکشوفه به پایگاه و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: فریبرز در تحقیقات معموله با توجه به دلائل، قرائن و مستندات موجود از جمله کشف خودرو مسروقه به سرقت تعداد 5 دستگاه خودرو پراید و 20 سرقت لوازم به اتفاق یکی از دوستان خود بنام کریم معترف و در ادمه بررسی های پلیسی متهم سوم پرونده نیز در مخفیگاهش در محدوده سرآسیاب و در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد 3 دستگاه باطری، 5عدد جک کشف و پس از انتقال به پایگاه در تحقیقات معموله معترف به سرقت شد.

وی خاطر نشان کرد: تا کنون 16 تن از مال باختگان شناسایی، پرونده های اعلام سرقت آنان اخذ، ضم و با هماهنگی های مرجع قضائی اموال مکشوفه تحویل آنان شد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مهاباد مذاکرات وین مسعود فیاضی دستگیری سارقان کشف خودرو مسروقه طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مهاباد مذاکرات وین مسعود فیاضی پلیس آگاهی سرقت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت آن بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد سارق با یک دستگاه موتور سیکلت و با پرسه زنی در کوچه های خلوت اقدام به شناسایی سوژه های خود می کرده و پس از سرقت گوشواره های طلا از کودکان به سرعت متواری می شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی و طی عملیات دقیق متهم را دستگیر شد.

کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به ۶ فقره سرقت گوشواره دختر بچه های اصفهانی اقرار و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903169

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز