Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:00:03 GMT

گام‌های بسیج سازندگی رودان برای محرومیت‌زدایی

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۱۷۱۶

گام‌های بسیج سازندگی رودان برای محرومیت‌زدایی

محمد ماهری امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان با اشاره به برخی فعالیت‌های بسیج سازندگی در سطح این شهرستان اظهار داشت: اجرای طرح‌های زودبازده عام‌المنفعه در سراسر شهرستان با یاری گرفتن از دستگاه‌های اجرایی، ادارات، نهادها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی در روستاها در اولویت کار بسیج سازندگی شهرستان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار مهمترین وظیفه بسیج سازندگی است و رفع محرومیت  از برخی محلات شهری را دیگر گام بسیج سازندگی در راه محرومیت‌زدایی عنوان کرد و گفت: کمیته خیرین بسیج سازندگی شهرستان برای یاری رساندن در این حوزه‌ها تشکیل شده است.

ماهری از انتخاب چندین روستای شهرستان به‌عنوان روستاهای پایلوت اقتصادی و محله اقتصادی برای تحول در اقتصاد و معیشت روستاییان خبر داد.

وی از برگزاری همایش توجیهی مسؤولان گروه‌های جهادی سراسر شهرستان رودان با حضور مسؤول مرکز مطالعات و حرکت‌های جهادی و مسؤول هسته توانمندسازی گروه‌های جهادی سپاه امام سجاد(ع) در زمینه اشتغال و کار آفرینی  با شرکت ۶۰ نفر از مسؤولان گروه‌های جهادی شهرستان خبر داد.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان هدف از اجرای این برنامه را ارتقای سطح مهارت جهادگران در راستای اقتصاد مقاومتی محرومیت‌زدایی و آبادانی روستا و محلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: در این همایش ۱۱ کارگروه تخصصی شامل، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی، عمران و ساخت و ساز، محرومیت‌زدایی و کمک‌های اجتماعی، فرهنگی و تربیتی، رسانه مستندسازی و فضای مجازی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، بهداشت سلامت و خدمات پزشکی، مدیریت بحران و امداد و نجات پدافند غیرعامل، علمی آموزشی و پژوهشی، ورزش و تربیت بدنی و امور بانوان جهادگر حضور یافتند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس

کلیدواژه: رودان بسیج سازندگی محرومیت زدایی محرومیت زدایی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفته در تقویت برنامه تقویت مدارس دولتی به سه گزینه مهم سازماندهی نیروی انسانی  توزیع مناسب تجهیزات  و فضای آموزشی توجه ویژه‌ای دارند
وی درباره افزایش کیفیت آموزشی هم گفت این موضوع فرایندی است که به تدریج اتفاق می‌افتد
توزیع متوازن رشته‌ای دیگر دغدغه متولیان اموزش و پرورش استان است چرا که سهم فنی و حرفه‌ای و کارو دانش در گروه‌های آموزشی با ۳۶ درصد همچنان پایین است و برای رسیدن به سهم ۵۰ درصدی به تلاشی دوچندان آنهم با کمک اولیا نیاز است
دفتر خیرین مدرسه یار هم در اداره کل اموزش و پرورش استان هم پذیرای مشارکت نیکوکاران برای کمک به کودکان نیازمند در راه تحصیل است.

دیگر خبرها

  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی