Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله جعفر سبحانی عصر سه شنبه در دیدار استاندار قم ضمن تبریک به وی، برای استاندار آرزوی توفیق در راه خدمت به مردم شریف قم را کرد.
این مرجع تقلید شیعیان با ابراز خرسندی از انتصاب آقای شاه چراغی در کسوت استاندار قم افزود: امیدوارم بتوانید گام‌های مثبت و مؤثری در زمینه‌ی حل مسائل فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی در استان قم بردارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سبحانی با تاکید بر انتصاب مدیرانی کارآمد و جهادی در استان قم در مسئولیت‌های مختلف ادامه داد: مدیران و مسئولان استان باید با مردم ارتباط حضوری و مستقیم داشته باشند و از نزدیک امور را پیگیری کنند.

کد خبر 5348061

منبع: مهر

کلیدواژه: قم مراجع تقلید قم آیت الله جعفر سبحانی استانداری قم سید محمد تقی شاهچراغی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران کرمانشاه عکس استانها اردبیل ایلام بارندگی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیگیری‌های پلیس نبود، «یسنا» را آزاد نمی‌کردند
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • افزایش عملیات‌های حزب الله در پاسخ به تهدیدهای صهیونیست‌ها/ توقف جنگ در نوار غزه شرط مقاومت برای پایان درگیری در شمال سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی و عکس
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله