Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ساعت ۱۹:۱۸ شب گذشته آتش سوزی در خانه ویلایی محله حسین آباد مهرشهر به آتش نشانی کرج اعلام شد. بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه رفته و متوجه شدند تمام خانه ۱۰۰ متری یک طبقه در حال سوختن است.

به گزارش رکنا، ماموران برای اطفا حریق وارد عمل شدند، اما متوجه شدند در ورودی قفل است. به همین خاطر با شکستن شیشه‌ها کار اطفا را آغاز کردند تا ورودی باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد با بازکردن در واحد، آتش نشانان به داخل خانه رفته و حریق را مهار کردند. با پایان یافتن عملیات اطفا آن‌ها با جنازه 2 زن و 2 مرد در داخل خانه روبرو شدند و موضوع را به خاطر مشکوک بودن به پلیس اطلاع دادند.

با حضور ماموران جنایی پلیس آگاهی در محل و آغاز تحقیقات مشخص شد مرد خانواده بعد از مشاجره با همسرش بنزین را در داخل خانه پاشیده و آنجا را به آتش کشیده است. در این حادثه مرد جوان، پدر و مادر سالخورده اش و همسرش جانشان را از دست دادند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا آتش سوزی جنازه حادثه اخبار حوادث آتش سوزی حادثه جنازه آتش سوزی عمدی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد دنیا جهانبخت در اینستاگرام دنیا جهانبخت قتل در بوشهر فال قیمت دلار ریحانه پارسا اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل بر اثر تیرخوردگی فردی جوان در شهر خرم‌آباد، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه‌به نامشخص بودن قاتل، مأموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات شبانه‌روزی پلیس قاتل را شناسایی، با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی قاتل به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، بیان داشت: متهم پس از اعتراف به قتل، علت و انگیزه را اختلافات خانوادگی بیان داشت.

سرهنگ رخشان، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6095043

دیگر خبرها

  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • عکس/ لشکرکشی پلیس آمریکا به داخل دانشگاه کلمبیا
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد