Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، به نقل از  روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان ؛  در ادامه بازدید‌ها از پروژه‌های ناحیه جنوب، شامگاه سه شنبه ۱۸ آبان‌ماه ۱۴۰۰ مهندس پرنده مطلق مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای، مهندس پیری معاون طرح و توسعه و مهندس مبارکی مدیر امور انتقال ناحیه مرکز شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان از محل احداث و روند پیشرفت پست دائم ۲۳۰/۲۰ کیلوولت پارود بازدید به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که از محل احداث پست و همچنین کارگاه عملیاتی پروژه صورت گرفت مشکلات و موانع موجود مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم جهت تسریع در روند اجرای پروژه صادر شد.

 این پروژه با توجه به اهمیت آن در خصوص تامین برق پایدار و مطمئن برای مردم منطقه به صورت ویژه و با پیگیری‌های  پرنده مطلق مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در دست اجرا می‌باشد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت برق منطقه ای برق رسانی شرکت برق منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود

 محمد کرمی  در نشست بررسی مشکلات کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر اظهار کرد: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحد های تولیدی افزایش پیدا کند.

وی افزود: باید نشست اختصاصی برای کشت پنبه در سیستان و بلوچستان تشکیل شود زیرا باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره‌گیری کرد.
  در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان