Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@17:59:30 GMT

جانشین طارمی انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۲۰۳۳

جانشین طارمی انتخاب شد

به نظر می‌رسد کریم انصاری‌فرد و کاوه رضایی مهم‌ترین گزینه‌های دراگان اسکوچیچ برای جانشینی مهدی طارمی در ترکیب تیم ملی هستند.

به گزارش برنا؛ درغیاب مهدی طارمی یکی از مهاجمان تیم ملی فوتبال باید در کنار سردار آزمون قرار بگیرد تا زوج خط حمله تیم ملی را تشکیل دهد. طبق شنیده های ما کریم انصاری فرد بیشترین شانس را دارد و البته کاوه رضایی هم بدون شانس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی ها تصور می کنند شاید مهدی قایدی هم بازی کند ولی بعید است که او فیکس باشد و شاید اسکوچیچ در نیمه دوم بازی با لبنان مهاجم ایرانی تیم الاهلی را راهی میدان کند.

طارمی بعد از اعتراض به اسکوچیچ حاضر نشد تلفن اعضای کادر فنی را پاسخ دهد و در نهایت بازی با لبنان و سوریه را از دست داد اما گفته می شود برای اردوهای بعدی تیم ملی شانس دارد. این مهاجم در بازی های قبلی تیم ملی خوب کار کرده بود و حالا باید دید سایر مهاجمان تیم ملی در غیاب او چه عملکردی خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی بازی لبنان کادر فنی تیم ملی مهدی طارمی کاوه رضایی مهدی قایدی کریم انصاری فر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند

احمد جمشیدیان پیشکسوت سپاهان درباره ارزیابی اش از بازی این تیم اصفهانی با تیم پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: همیشه بازی‌های این ۲ تیم با یکدیگر خارج از جدول بوده است به خاطر حساسیت‌هایی که بازی ها‌ی این ۲ تیم در ۲ دهه گذشته داشته است. سپاهان و پرسپولیس مدعیان سنتی لیگ هستند و امسال در مقطعی هر ۲ تیم صدرنشین بودند. حالا به دنبال رسیدن به استقلال هستند. حساسیت برای صدرنشینی پرسپولیس یک مقدار بیشتر هست، چون شانس سپاهان برای قهرمانی کم است. اما شاید تیر خلاص در این بازی زده شود.

او افزود: سپاهان امیدوار است که استقلال در تبریز امتیاز از دست بدهد و خودش بتواند با ۳ امتیازی که برابر پرسپولیس می‌گیرد ۵ هفته به پایان مسابقات را بک جورایی تنور مسابقات را گرم‌تر کند، اما کار سختی است، چون پرسپولیس در این روز‌ها آماده هست و سپاهان از شرایط خوبش دور است. در مجموع احساس می‌کنم می‌توانیم امیدوار باشیم که یک بازی باکیفیت از سوی هر ۲ تیم ببینیم.

جمشیدیان درباره اینکه شرایط تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی در این بازی تاثیرگذار است، گفت: قبل از بازی جام حذفی، سپاهان می‌دانست که باید جام حذفی را جدی‌تر بگیرد و با تمرکز بهتری وارد این مسابقات شد. هر چند که بازی اش در اهواز گره خورد، اما نهایتا با یک برد خوب و شکست پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی که می‌توانست برای طلایی پوشان مشکل ساز شود طبیعتا روحیه سپاهانی‌ها را بهتر کرده است. آنها می‌دانند که در جام حذفی شرایط هموارتری برای قهرمانی دارند. من احساس می‌کنم سپاهان در لیگ هم دوست دارد امتیازات بیشتری بگیرد و هر چند که می‌تواند خودش را به صدر جدول نزدیک‌تر کند. احساس می‌کنم از لحاظ روحی با روحیه خوبی وارد زمین مسابقه می‌شوند و از طرفی هم پرسپولیس جام حذفی را از دست داده و هر آنچه که دارد برای این بازی می‌گذارد تا  ۳ امتیاز را بگیرد. سرخپوشان اصلا جایی برای از دست دادن امتیاز ندارند و فکر می‌کنم با تمام قوا برای این بازی بیایند.

پیشکسوت سپاهان درباره اینکه علیرضا بیرانوند به تازگی گچ دستش را باز کرده است و این احتمال وجود دارد که به بازی با سپاهان نرسد و از آن طرف هم شاید پیام نیازمند نتواند بازی کند، گفت: در این مقطع از فصل محرومیت و مصدومیت وجود دارد. تیم پرسپولیس قطعا اسماعیلی فر را ندارد و یکی، ۲ مصدوم دارد و سپاهان هم چنین شرایطی دارد. پیام نیازمند تازه از مصدومیت رها پیدا کرده است و رضا اسدی ممکن است در این بازی نباشد. شرایط برابر است و فرقی نمی‌کند و هر ۲ تیم نفرات زیادی دارند که نیستند و می‌توانند جایگزین کنند.  رفیعی دروازه بان دوم پرسپولیس هم نشان داده که گلر آینده داری هست و عملکردش در لیگ مثبت بوده است. او مقابل آلومینیوم هم گل بدی نخورد. درست است ۴ گل وارد دروازه اش شد، اما گل بدی نخورد. فکر می‌کنم به یک ثبات خوبی رسیده است و اینکه گزینه خوبی برای جانشینی بیرانوند باشد.

جمشیدیان درباره اینکه همیشه بازی‌های سپاهان و پرسپولیس حساس و حاشیه دارد، گفت: عقبه‌ای بین ۲ تیم هست و اگر اشتباه نکنم سال ۸۵، ۸۶ بود که بازی پایانی لیگ و یکی، ۲ سال قبل جام حذفی معروف که سپاهان ۱۰ نفره توانست با درخشش محمود کریمی بازی را پیروز شود و بعد بازی آخر لیگ در زمان افشین قطبی که پرسپولیس قهرمان شد از آن زمان بازی‌های این ۲ تیم حساس شد. اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان زیاد بوده است از جریان آب‌های آلوده، عدم حضور سپاهان مقابل پرسپولیس، محرومیت‌هایی که داشتند و بازی هایشان بعضا در شهر ثالث برگزار شده است. به هر حال عقبه طولانی دارد و شاید این حساسیت‌ها از این عوامل نشات می‌گیرد. ضمن اینکه ۲ باشگاه پرافتخار لیگ برتر در کنار در کنار استقلال هستند؛ و سپاهان توانست فوتبال ما را از ۲ قطبی شدن در بیاورد و تیم سوم قدرتمند باشد. بازار نقل و انتقالاتی شان را نگاه می‌کنیم می‌بینیم که سپاهان همیشه در نقل و انتقالات بازیکنان زیادی از پرسپولیس گرفته و سرخپوشان هم از طلایی پوشان بازیکن گرفتند و همه این مسائل باعث شده که دیدار این ۲ تیم همیشه جذاب باشد و پر از اتفاقات ویژه باشد و فکر می‌کنم روز چهارشنبه هم می‌تواند اتفاق ویژه جدید رقم بخورد.

پیشکسوت سپاهان درباره اینکه برگ برنده این بازی را در چه چیزی می‌داند، گفت: احساس می‌کنم که میزبانی پرسپولیس خیلی تاثیرگذار است. از طرفی با توجه به اینکه سپاهان جام حذفی را زیر سر دارد و بعد از ۲، ۳ برد آرامش به اردوگاه این تیم اصفهانی آمد. فکر می‌کنم طلایی پوشان با آرامش بیشتری می‌توانند آن چیزی که مورایس دوست دارد را انجام بدهد و بنشیند و منتظر لحظاتی باشد که بتواند به پرسپولیس ضربه بزند. اما پرسپولیس این فرصت را ندارد و باید حتما بازی را پیروز شود و آنها جام حذفی هم از دست داند و تمام شانسشان قهرمانی در لیگ است. احساس می‌کنم که با حضور هوادارنشان فشاری بر روی سرخپوشان برای بردن بازی هست. آنها اگر نتوانند از عهده این فشار بربیایند آن وقت سپاهان است که می‌تواند از این موقعیت استفاده کند.

جمشیدیان درباره اینکه تقابل بازیکنان سابق پرسپولیس و سپاهان در این بازی را چطور می‌بیند، گفت: حتی از اکنون می‌توانیم پیش بینی کنیم که تعدادی از بازیکنان پرسپولیس به سپاهان بروند و برعکس هم اتفاق بیفتد. تبادل بازیکن در ۳، ۴ سال اخیر بین ۲ تیم زیاد بوده است. احساس می‌کنم این موضوع سال آینده هم رخ بدهد. این‌ها جذابیت بازی را افزایش می‌دهد.

او درباره اینکه نتیجه بازی سپاهان و پرسپولیس را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: خیلی سخت است و من هیچ وقت نتیجه را پیش بینی نمی‌کنم، اما احساس می‌کنم شانس هر ۲ تیم برای بردن این بازی برابر است.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی