Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جواد نایینی سه‌شنبه شب در نشست با خبرنگاران با تاکید بر اینکه فصل جدید نشاط، شادابی و امید به آینده باید در مردم برقرار شود، افزود: مردم به عنوان امانت‌هایی در دست مسوولان هستند و مدیران باید با تدبیر خود ‌کمک کنند تا این شادابی و امید به آینده در مردم پویا شود.

وی ادامه داد: شهیدان با نثار جان، سهم و دین خود را نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ادا کردند و اکنون سهم مسوولان، توجه و خدمت به مردم است، چرا که انقلاب اسلامی به عنوان امانت الهی در دست آنان است، از این رو باید با تلاش خستگی‌ناپذیر، این انقلاب را با سازماندهی کمک کنند تا نشاط و شادابی در جامعه ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان گفت: خودکفایی، درون‌گرایی، تولید داخلی، خام فروشی، هماهنگ نبودن اقتصاد و سیاست، مبارزه با فساد و رانت‌خواری و دلال بازی‌ها از جمله مشکل‌های اقتصادی جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد و در راستای رفع آنها تلاش شود.

وی استقلال، آزادی، عدالت اجتماعی، نگاه به درون، فساد ستیزی، اقتصاد مقاومتی و روحیه استکبارستیزی را از جمله شاخصه‌های دولت اسلامی نام برد و اظهار داشت: اگر این اتقاق‌ها از سوی مردم و دولت تحقق یابد و نشاط، شادابی و روحیه طراوت و امید به آینده از سوی دولت تزریق شود، مردم احساس می‌کنند دولت اداره جامعه مطلوب را در قالب اسلام ناب محمدی دارد.

نایینی تاکید کرد: مردم نیز باید با ایجاد وحدت، همدلی و هماهنگی بین خود و مسوولان برای اداره جامعه کمک کنند تا سمت و سویی که دولت به آینده انقلاب پیش می‌رود، زمینه‌ساز ایجاد تمدن اسلامی شود.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی در بخشی از این مولفه‌ها قدرت خود را در قالب بازدارندگی از جمله امنیت و سیاست به جهان تحمیل کرده است؛ برای مثال تا زمانی که آمریکا به تعهدهای خود عمل نکند، اجازه برگشت و حضور در برجام را ندارد که این مهم نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

وی با یادآوری رهنمودهای امام خمینی (ره) با این مضمون که مردم با انگیزه الهی قیام کردند، گفت: امام راحل بارها بر ایجاد وحدت و اتحاد حول محور ولایت فقیه تاکید داشتند، یعنی در مسیر ترسیم شده از سوی ولایت فقیه گام برداشته شود.

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان با اشاره به اقتدار و توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در حوزه نظامی از جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است، از همین رو به جنگ فرهنگی و اقتصادی و سیاسی با ایران روی آورده است.

وی از اختصاص دفتر کاری در مجلس شورای اسلامی همچون تمامی نمایندگان برای نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان خبرداد و گفت: تمامی نامه‌ها در مجلس شماره‌گذاری و با امضا برای وزیران ارسال ‌و به برخی از آنها نیز پاسخ داده شده است.

نایینی از سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و نماینده پیشین مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به عنوان شخصیتی متعهد، انقلابی، شایسته و موفق نام برد و افزود: ساداتی‌نژاد با توجه به اعتماد مردم این منطقه با پیمودن پله‌های ترقی، به عنوان وزیر یکی از وزارتخانه‌های بسیار مهم و سرنوشت‌ساز که سفره مردم با آن گره خورده، فعالیت می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت انصاف در نقد اظهار داشت: نقد سازنده سبب پیشرفت در حوزه مدیریت و ارایه راهکار برای توسعه و پیشرفت جامعه می‌شود.

برخی نقدها به وزیر جهاد کشاورزی غیرمنصفانه است

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان، بخشی از نقدها به وزیر جهاد کشاورزی را تهمت و توجه نکردن به پشتوانه آرای مردمی ساداتی‌نژاد دانست و اضافه کرد: افرادی که غیرمنصفانه از وزیر جهاد کشاورزی نقد می‌کنند بدانند که این شخصیت، وزیری است که از رای اعتماد مردم منطقه کاشان به مجلس راه یافته و با رای اعتماد نمایندگان در این مسوولیت قرار گرفته است.

وی یادآور شد: مردم کاشان و آران و بیدگل در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از دوره دهم به ساداتی‌نژاد رای دادند و او را به عنوان یک نماینده انقلابی راهی مجلس کردند.

نایینی، بازدید از واحد تولیدی صنعتی بزرگ منطقه کاشان و بررسی و احصا مشکل‌های آنها از جمله فعالیت‌های نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در این منطقه برشمرد و گفت: رسیدگی و پیگیری بدهی برخی واحدهای تولیدی صنعتی به تامین اجتماعی، پیگیری دریافت اعتبارهای بیمارستان آران و بیدگل، گلخانه‌ها و قنات‌های منطقه از دیگر موارد انجام شده است.

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان پیگیری اعتبارهای محرومیت‌زدایی، مشاغل خانگی روستایی، آب و فاضلاب، جاده‌های حرم تا حرم، برزک - کاشان، آران و بیدگل - گرمسار، کمربندی کاشان، ۲ طرفه کردن جاده‌های ابوزیدآباد و جاده قدیم کاشان - قم را از دیگر فعالیت‌های چند ماه گذشته بیان کرد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کاشان آران وبیدگل دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کاشان آران وبیدگل مجلس شورای اسلامی کاشان آران وبیدگل دولت سیزدهم وزیر جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی آران و بیدگل ساداتی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش