Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – جناب خان، شخصیت عروسکی محبوب مردم ایران در سری جدید برنامه خندوانه ماجرای اختلاف اسکوچیچ و طارمی را سوژه کرد و به این موضوع پرداخت.

 این شخصیت عروسکی در برنامه خندوانه می‌گفت عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال با من تماس گرفته و گفته با توجه به اینکه در حوزه بین‌الملل کار کرده ای وارد عمل شو و اسکوچیچ و طارمی و آشتی بده تا این مشکل بزرگ تیم ملی حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جناب خان تاکید کرد که قصد دارد اختلاف این دو نفر را حل کند تا تیم ملی با آرامش بیشتری راهی جام جهانی شود و البته می گفت قصد دارد به هر دو نفر نارنگی بدهد و آنها را پس از خوردن نارنگی با یکدیگر آشتی بدهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خبر ویژه دراگان اسکوچیچ مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین واکنش پرتغالی‌ها به انتقال طارمی به اینتر

آفتاب‌‌نیوز :

انتقال مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران به اینتر در تابستان قطعی شده و به «اولین لژیونر تاریخ ایران تبدیل می‌شود که به قهرمان سری آ منتقل خواهد شد». ستاره بوشهری با ارزش ۱۰ میلیون یورو با ارزش‌ترین فوتبالیست کنونی ایران به شمار می‌آید. ارزش طارمی تقریبا با برخی از باشگاه‌های بزرگ کشورمان مثل تراکتور و سپاهان (۱۱ میلیون یورو) برابری می‌کند.

طارمی در سال ۲۰۲۰ راهی پورتو شد و موفق شد در طول ۴ سال برای اژد‌ها ۱۲۰ بازی انجام دهد و ۶۳ گل به ثمر برساند. ستاره تیم ملی ایران فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ با به ثمر رساندن ۲۲ گل جایزه آقای گلی لیگ برتر پرتغال را کسب کرد تا مشتریان بزرگی پیدا کند. اینتر، میلان، تاتنهام، مارسی و سویا از جمله مشتریان طارمی بودند، ولی در نهایت ستاره ایرانی زمستان گذشته با مدیران باشگاه اینتر برای امضای قرارداد ۲ ساله و قابل تمدید برای فصل سوم به توافق رسید. دستمزد ستاره ایرانی در اینتر سالیانه ۳ میلیون یورو خواهد بود. گل‌های طارمی به همراه پورتو در لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کنید.

نشریه آبولا می‌نویسد که مهدی طارمی به دلیل «شم گلزنی بالای خود در پورتو مدیران باشگاه اینتر و اینزاگی را قانع کرده تا او را به جمع ترکیب قهرمان سری آ اضافه کنند». بر اساس گزارش رسانه پرتغالی، طارمی قرار است تا «۲ ماه آینده ورزشگاه دراگو را به مقصد جوزپه مه آتزا ترک کند» و استارت خود را با قهرمان ایتالیا بزند.

خامس رودریگز، ستاره تیم ملی کلمبیا یکی از ستارگان موفقی بوده که در پورتو خوش درخشید از این تیم راهی موناکو و بعد راهی رئال مادرید شد. خامس از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ برای اژد‌ها بازی کرد و ۳ بار قهرمان لیگ پرتغال شد. آلکس ساندرو، مدافع برزیلی دیگر ستاره‌ای است که بعد از حضور ۴ ساله در پورتو در سال ۲۰۱۵ از این تیم راهی یوونتوس شد و کارنامه درخشانی از خود در بیانکونری به جای گذاشت. لوئیس دیاز، همبازی طارمی در پورتو هم بعد درخشش در لیگ پرتغال در سال ۲۰۲۲ راهی لیورپول شد. رادمل فالکائو دیگر ستاره کلمبیایی هم بعد از درخشش در ترکیب پورتو در سال ۲۰۱۱ راهی اتلتیکو مادرید شد.

نشریه رکورد پرتغال می‌نویسد که حضور مهدی طارمی در ترکیب اصلی اینتر، قهرمان سری آ با حضور لوتارو مارتینز و مارکوس تورام در خط حمله سخت است و این انتقال ریسک بالایی برای آینده او دارد. اما علی اصغر مدیرروستا، مهاجم اسبق تیم ملی کشورمان معتقد است که «قطعا طارمی برای انتقال به سری آ» برنامه ویژه‌ای داشته و او با «روحیه جنگندگی و عزمی که دارد می‌تواند در اینتر موفق شود».

نشریه توتو اسپورت ایتالیا گزارش می‌دهد که بازیکنانی می‌توانند در سری آ موفق ظاهر شوند که قدرت بدنی بالایی داشته باشند تا در کوران مسابقات مصدوم نشوند و همچنین باید با تاکتیک پذیری بالا سریعا خودشان را با محیط جدید وفق دهند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جدیدترین واکنش پرتغالی‌ها به انتقال طارمی به اینتر
  • پیش بینی سردار از سرنوشت طارمی در اینتر
  • واکنش سردار به حضور طارمی در اینتر | من اینجا چیزی زیادی نمی دانم اما...
  • سردار: طارمی در اینتر موفق می‌شود
  • ببینید | روایت کاندیدای انتخابات مجلس از دعوای شدید خود با فردوسی‌پور و علیخانی
  • ماجرای دعوای هوشنگ ابتهاج با رهبر حزب توده
  • رازهای آشتی ایران و عربستان به روایت الجزیره قطر
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند