Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی در سخنانی اظهار داشت: اختتامیه بیست و ششمین دوره از مسابقات قرآن کریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و باحضور فرماندهان و مدیران استانی و بیش از ۱۰۰ شرکت کننده در ستاد فرماندهی استان برگزار شد.

وی عنوان کرد: قرآن کریم آمده است تا با هدایت و راهنمایی‌های خود، دست انسان را بگیرد و به بالاترین مراتب کمال برساند، از این رو بر همه مسلمانان است که با آن مأنوس شده و در پی شناخت هر چه بیشتر آن باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان افزود: این ضرورت برای نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی خاصه نیروی انتظامی چند برابر است؛ چرا که آنها حافظ نظام اسلامی و دستاوردهای آن بوده و در سختی‌ها و مشکلات به هر میزان بتوانند از نیروی معنوی قرآن مدد گیرند، به همان میزان بهتر می‌توانند از عهده مشکلات و مأموریت‌های مهم برآیند.

حجت الاسلام حسینی گفت: انس با قرآن مراتبی دارد که از نگهداری قرآن در خانه آغاز می‌شود و با نگاه کردن به آیات قرآن، گوش فرا دادن به تلاوت قرآن، تدبر و تفکر در قرآن کمال یافته و در پایان نیز به مرحله عمل به قرآن می‌رسد که اولیای معصوم ما همه این مراتب را واجد بوده‌اند و به تناسب حال و مقام خود از آنها بهره می برده‌اند.

وی ادامه داد: ضرورت انس با قرآن در همه این مراتب بر عموم مؤمنان نیز آشکار است و هر کس به تناسب شأن و وضع خود باید در ارتقای از این مراتب بکوشد و خود را به خداوند نزدیک تر کند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان عنوان کرد: ضرورت توجه به فرهنگ قرآنی در نیروی انتظامی و خانواده‌های آنها به عنوان یک اصل شناخته شده است چرا که این مجموعه مقتدر که عهده دار امنیت جامعه بوده و معتقد است که پلیس در تراز انقلاب اسلامی آمادگی خود را تنها در سایه انس و الفت با کلام الهی حاصل می‌کند.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: وعده‌های الهی در قرآن، بر نیرویشان می‌افزاید و آنها را به سوی شوق به لقای الهی، رهبری می‌کند و همچنین در مواقع خطر، از وابستگی‌های دنیوی می کاهد تا بتوانند به راحتی خود را در معرض سختی‌ها و خطرات قرار دهند.

کد خبر 5348086

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان سید اسماعیل حسینی مسابقات قرآنی ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران کرمانشاه اردبیل عکس استانها ایلام بارندگی شیوع کرونا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عبدالمجید کشوری در این دوره از مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ۷۰ نفر از مددجویان زندان های استان در قالب شش تیم شرکت کردند که افراد برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مددجویان زندان‌های استان در مسابقات کشوری مقام سوم را کسب کردند، افزود: این مسابقات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است