Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه در چارچوب هفته پنجم دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا باید در شهر صیدا به مصاف تیم ملی لبنان برود.

ایوان هاسیک، سرمربی لبنان برای دیدار با ایران و امارات ۲۵ بازیکن را به اردوی تیمش دعوت کرد. آنها تا به اینجای کار توانسته‌اند با پنج امتیاز در رده سوم گروه نخست قرار بگیرند و معادلات را تا حد زیادی به هم بریزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیست اعلام شده‌ لبنان، نکات جالب توجهی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت:

*در لیست بازیکنان دعوت شده شاهد حضور ۱۵ بازیکن از لیگ لبنان و ۱۰ بازیکن لژیونر هستیم. ۱۵ بازیکن داخلی از دل پنج تیم مختلف بیرون آمده‌اند که سهم تیم آحد با ۶ نفر از بقیه بیشتر است. تیم‌های شباب ساحل لبنان چهار نفر، نجمه لبنان سه نفر، صفا لبنان یک نفر و انصار لبنان یک نفر هم دیگر تیم‌های دارای نماینده هستند. لیگ لبنان هم‌اکنون با حضور ۱۲ تیم در هفته پنجم به سر می‌برد و تیم آحد که نفرات قابل توجهی در تیم ملی این کشور دارد با ۱۳ امتیاز صدرنشین است.

*۱۰ بازیکن لژیونر دعوت شده از کشورهای ژاپن، قطر (۲)، سوئد (۲)، انگلیس (۲)، قبرس، مالزی و اردن هستند. ۲ بازیکن حاضر در تیم‌های ساتن یونایتد و میداستون انگلیس به ترتیب در سطوح سوم و ششم فوتبال انگلیس مشغول به بازی هستند. یک بازیکن در تیم اسکیلستونای سوئد توپ می‌زند که پیش از این علیرضا حقیقی در آن بازی می‌کرد. بازیکن حاضر در تیم الشحانیه قطر نیز با اشکان دژاگه در لیگ دسته دوم قطر همبازی است. ربیع عطایا، بازیکن سابق تیم ذوب‌آهن نیز برای کداح مالزی توپ می‌زند.

اسامی تیم‌های بازیکنان لژیونر به شرح زیر است:

اف سی توکیو ژاپن

الشحانیه قطر

المعیذر قطر

اسکیلستونا سوئد

آپولون لیماسول قبرس

ترله‌بورگ سوئد

کداه مالزی

الوحدات اردن

ساتن یونایتد انگلیس

میداستون یونایتد انگلیس

*در لیست تیم ملی لبنان و از بین ۲۵ بازیکن حاضر در اردو، ۱۲ بازیکن ۲ تابعیتی دیده می‌شوند. بازیکنانی که در کشور دیگری به دنیا آمده‌اند اما حالا برای قرمزها توپ می‌زنند. اسامی این بازیکنان به قرار زیر است:

ژوان عمری متولد آلمان

الکساندر ملکی متولد سوئد

حسین الدر ساحل عاج

نادر مطر ساحل عاج

فلیکس ملکی سوئد

باسل جرادی دانمارک

محمد الدهینی سوئد

ولید شور سیرالئون

هلال الحلوه آلمان

سونی سعد آمریکا

عمر بوگیل آلمان

هادی غندور انگلیس

*هادی غندور، بازیکن تیم میداستون انگلیس که در خط حمله بازی می کند با ۲۱ سال جوان‌ترین مهره تیم محسوب می‌شود و محمد زین طحان به همراه ژوان عمری با ۳۳ سال سن مسن‌ترین نفرات حاضر در اردوی تیم هاسیک هستند. همچنین محمد حیدر ۳۱ ساله با ۷۴ بازی ملی بیشترین حضور در تیم ملی لبنان را در بین نفرات حاضر مال خود کرده است و علی سبع، حسین الدُر و هادی غندور با یک بازی ملی کمترین حضور را داشته‌اند. در ضمن هلال الحلوه، ستاره تیم آحد با ۹ گل زده بهترین گلزن حال حاضر تیم ملی لبنان است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لبنان تیم ملی ایران جام جهانی 2022 قطر دراگان اسکوچیچ لبنان تیم ملی لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

کد خبر 847346 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان