Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مرکز زیبایی که حین انجام عمل زیبایی باعث به کما رفتن دختر نخبه اهوازی شد،  با کمک پلیس اماکن و اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پلمب و اقدام قانونی آن در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مراکز غیرمجازی که در خوزستان فعال هستند مرتبا از سوی اداره نظارت بر درمان شناسایی می‌شوند و بر اساس کمیسیون ماده ۱۱ که متشکل از سازمان نظام پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی است، مراکز زیبایی مرتبا مورد رصد قرار گرفته و موارد غیرقانونی به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

ابول نژادیان بیان داشت: ۲ دسته فعالیت درمانی غیرقانونی وجود دارد و دسته اول افرادی که هیچ پروانه‌ای از دانشگاه نداشته و به صورت غیرقانونی و زیر زمینی عمل‌های جراحی انجام می‌دهند مثلا برخی در آرایشگاه‌های زنانه یا در مراکزی که هیچ پروانه‌ای ندارند این عمل‌ها را انجام می‌دهند که نوعی دخالت در حرفه پزشکی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: دسته دوم، مراکزی هستند که پروانه فعالیت از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دارند، اما بر اساس رشته خود فعالیت نکرده و اقدام غیرقانونی انجام می‌دهند که دانشگاه بر هر ۲ دسته نظارت کافی داشته و اداره اماکن نیز ما را همراهی می‌کند.

این مقام مسئول گفت: این اماکن غیرقانونی مرتبا پلمب و به دادگاه معرفی می‌شوند اگرچه انتظار داریم که مردم با علم و آگاهی و شناخت کافی به این مراکز درمانی مراجعه کنند و محل تبلیغ این مراکز غیرقانونی فضای مجازی است و جوانان فریب تبلیغات کذایی را خورده و به افرادی مراجعه می‌کنند که صلاحیت لازم برای اینگونه عمل‌های جراحی را ندارند.

علی خوانین مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز در خصوص وضعیت دختر ۱۹ ساله اهوازی گفت: حدود ساعت ۱۲ ظهر ۱۵ آبان‌ماه، همکاران اورژانس پیش بیمارستانی، دخترخانم جوان ۱۹ ساله‌ای را با ایست قلبی تنفسی کامل به بیمارستان امام منتقل کردند که به بخش ICU منتقل شد.

بیشتر بخوانید

عمل زیبایی بلای جان نخبه اهوازی شد

او افزود: همه اقدامات لازم برای بیمار انجام شده و متخصصان نورولوژی این مرکز درمانی، بیمار را معاینه کرده‌اند و با گذشت چند روز از بستری این دختر ۱۹ ساله، هیچ گونه علائم امیدوارکننده‌ای برای بقاء بیمار مشاهده نشده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب واحد متخلف مرکز زیبایی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین مولد سازی دارایی‌های دانشگاه های تبریز و علوم پزشکی

دریافت 60 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی و تبادل نظر درخصوص مسائل، مباحث و ابهامات مربوط به مولد سازی دارایی‌های دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز ظهر امروز چهارشنبه باحضور واقف بهروزی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی، معاونان دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز و فعالان محیط زیستی، برگزار شد.

واقف بهروزی در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مولد سازی دارایی‌های دولت اظهار داشت: در این طرح دولت اموال بلا استفاده‌ای که دارد یا اموالی که ارزش افزوده و بهره وری پایین دارد و سال‌ها رها شده‌اند و استفاده مطلوبی از این اموال صورت نمی‌گیرد را شناسایی می‌کند تا این اموال بهینه سازی شود.

وی ادامه داد: مولدسازی دارایی‌های دولت یک نوع ثروت آفرینی است.

کد خبر 6100421

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تجمع دانشجویان خارجی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران
  • بیمه‌بودن شرط درمان رایگان کودکان زیر هفت سال
  • دانشجویان نخبه‌ از سربازی معاف می‌شوند
  • تبیین مولد سازی دارایی‌های دانشگاه های تبریز و علوم پزشکی
  • حق‌الزحمه دستیاران پزشکی به ۱۵ میلیون تومان رسید
  • ۲۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی جذب می شوند
  • تحصیل ۲۵۰ دانشجوی استعداد درخشان در دانشگاه علامه‌طباطبائی
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران