Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اهل جمهوری چک تیم ملی فوتبال لبنان بازی با ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را یک فینال سرنوشت‌ساز خواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال لبنان در آخرین تمرین خود در ورزشگاه البابلیه تحت هدایت ایوان هاشک روی جنبه‌های تاکتیکی و تداوم آمادگی بدنی بازیکنان برای بازی بازی با ایران تمرکز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی این تیم با پیوستن بازیکنان باقی مانده لژیونر از سوئد و مالزی تکمیل شد. این اردو از یکشنبه گذشته آغاز و نشست‌های تجزیه و تحلیل فنی نیز برگزار شد. ایوان هاشک بی‌صبرانه منتظر تقویت شخصیت تیمی‌اش در چهار بازی اخیر مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 است که باعث قرار گرفتن تیمش در رده سوم جدول گروه A با 5 امتیاز شد.

ایوان هاشک در خلال تمرین روز گذشته به بازیکنان تیم ملی فوتبال لبنان توصیه کرده تا برخورد واقع‌بینانه و متوازنی با رخدادهای بازی با حریف برجسته‌ای همانند ایران داشته باشند. همچنین با عملکرد متمایز در خطوط دفاعی و حمله تصویر مثبتی از خود به نمایش بگذارند. سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان به شاگردانش تاکید کرد که بازی با ایران یک فینال سرنوشت‌ساز است.

لبنان در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در گروه A قاره آسیا ساعت 15:30 دقیقه فردا (پنجشنبه) هفته جاری میزبان ایران است.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با 10 امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (8 امتیاز)، لبنان (5 امتیاز)، امارات (3 امتیاز)، عراق (3 امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

AFC: ایران باید با غیبت طارمی کنار بیاید/ لبنان 6 سال در کشورش شکست نخورده است

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی لبنان تیم ملی لبنان مرحله نهایی انتخابی جام جهانی تیم ملی فوتبال لبنان بازی با ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات توزیع سهیمه باقی المپیک در سطح قاره آسیا از امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) در فجیره امارات آغاز شد.    روز نخست این رقابت‌ها به برگزاری دیدار‌های اسلحه اپه و سابر مردان و اسلحه فلوره بانوان اختصاص داشت که طی آن نمایندگان ایران به مصاف حریفان شان رفتند.    اسلحه فلوره بانوان   زهرا کارگر نماینده ایران در این بخش از مسابقات بود که با حضور ۱۴ شمشیرباز برگزار شد. کارگر در مرحله مقدماتی متحمل ۵ باخت شد و در رقابت با نماینده بحرین پیروز شد و از صعود بازماند. زهرا کارگر در جدول رده بندی صاحب جایگاه ۱۲ شد.    اسلحه اپه مردان   رقابت‌های اسلحه اپه با حضور ۲۴ شمشیرباز و از جمله محمد اسماعیلی برگزار شد. اسماعیلی در مرحله گروهی با کسب ۳ پیروزی و متحمل شدن دو باخت موفق به صعود و حضور مستقیم در جمع ۱۶ بازیکن برتر شد.    ملی پوش اسلحه اپه کشورمان در این مرحله و در رقابت با «عبدالعزیز الشاطی» از کویت ۱۵ بر ۱۱ پیروز شد و به جمع هشت بازیکن برتر صعود کرد. «رانگ لی» از چین تایپه حریف اسماعیلی در این جدول بود. اسماعیلی در این جدول و در رقابت با این شمشیرباز به برتری ۱۵ بر ۱۲ دست یافت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.   شمشیرباز اسلحه اپه ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل «هانگ وی هو» از هنگ کنگ قرار گرفت. اسماعیلی رقابت نزدیکی با این شمشیرباز برگزار کرد و با حداقل اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.   بدین ترتیب محمد اسماعیلی با وجود پیشروی تا مرحله نیمه نهایی رقابت‌های انتخابی زون آسیا از کسب سهیمه المپیک بازماند. او در رده بندی نهایی همراه با نماینده ویتنام در جایگاه مشترک سوم قرار گرفت.   قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود. ­

دیگر خبرها

  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو
  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا